SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Jeg kjøpte OSL-EWR/LAX-ARN-OSL for 14K i månedsskiftet januar/februar. (Reiste i juli)

STORBYER PÅ SALG

Oslo - én vei fra
BARCELONA449,-
MUNCHEN399,-
HAMBURG399,-
AMSTERDAM399,-
GDANSK399,-
MANCHESTER449,-
Bergen - én vei fra
MANCHESTER549,-

Bestill senest 15/8. Reis 1/9-30/11. Begrenset antall plasser.

SAS med reklame-epost om kampanje (Targeted?!) med SAS VIP Go til: Aberdeen, Brussel, Roma, Malaga, Milano, Nice, Manchester, London, Kristiansund og Tallin.

Priser 499-799kr pr vei. Utreise senest 30.august og retur senest 3 uker etter avreise. Tilsynelatende mye ledig, men har ingen planer om å reise noen steder nå så sjekket ikke så nøye.

SAS med reklame-epost om kampanje (Targeted?!) med SAS VIP Go til: Aberdeen, Brussel, Roma, Malaga, Milano, Nice, Manchester, London, Kristiansund og Tallin.
Priser 499-799kr pr vei. Utreise senest 30.august og retur senest 3 uker etter avreise. Tilsynelatende mye ledig, men har ingen planer om å reise noen steder nå så sjekket ikke så nøye.

Link til VIP-side?

Er targeted, last minute. Mye bra, f.eks Kristiansand - Nice, 1200kr t/r.

Når var det sist poengrabatt i Norden eller Europa?
Sitter på gjerdet for å booke en liten høst-tur...

Er en stund siden, sitter klar med bookingfingeren jeg og bare det kommer noe Europa til 15000 poeng igjen.

Det er ikke så lenge siden siste poengtilbud. Jeg booket forrige måned en t/r OSL-AGP i november for 2 voksne og en infant for 42 000 poeng.

Det er ikke så lenge siden siste poengtilbud. Jeg booket forrige måned en t/r OSL-AGP i november for 2 voksne og en infant for 42 000 poeng.

Kan det være den var targeted? Jeg mistet gullstatusen i våres og kan ikke se å ha mottatt noen info om rabatt på poeng siden den tid.

Den var vel slik at den gikk ut til Pandion - Diamant - Gull etc først. Så kunne alle booke. Hele rutenettet i europa på 30% eller noe slikt.

Kan det være den var targeted? Jeg mistet gullstatusen i våres og kan ikke se å ha mottatt noen info om rabatt på poeng siden den tid.

Ikke targeted etter det jeg vet. Det vil si: Jeg får av en eller annen grunn aldri noen mailer fra SAS, og snublet over dette ved en tilfeldighet. Men helt åpenbart at det var et eller annet salg - mener det var en deadline omkring 4. juli eller så (bestilte 3. juli). Var antakeligvis et av de tilbudene som først gikk ut til EBD, så EBG, o.s.v., så et delvis eller betinget targetet tilbud kan man kanskje si.

Now or never i plusness class
NOW OR NEVER
I SAS PLUS
Oslo - én vei fra
STAVANGER899,-
REYKJAVIK999,-
LONDON849,-
ALICANTE999,-
Stavavanger - én vei fra
LONDON899,-

Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl. 24:00). Reis 12/9-25/3 2017.

Så var det det evige spørsmålet då; kva er ein "god" pris på bruk av poeng... Her er valget mellom meg sjølv og gutungen til BGO for enten 15000 poeng + ca 800 i skatt, evt. godt og vel 2900,- i cash... Så, er 15000 poeng brukt og 2000 kr spart fornuftig? Div. tilbod har gått forbi meg, og det er så kort tid til reise at eg må bestemme meg snart.

Dette er kanhende feil tråd, men fann ikkje så mykje betre plass :)

Da er dagens NOW or NEVER tilbud ut allerede,
men tror ikke prisene er plass ennda.

Oslo -Tur/retur fra
CHICAGO2499,-
WASHINGTON2499,-
Reiseperiode: 8/9-10/12 2016

hadde håpet noe i 2017, men men...

Akkurat nå 1 000 000 BILLIGE REISER

BESTILL SENEST 30. AUGUST

alt jeg behøver å si...:p

alt jeg behøver å si...:p
Nja, du kunne jo si om det er noe som faktisk er billig eller nedsatt. Det er jo en god grunn til at de ikke bruker ordet "salg".

Jeg ser i hvert fall at prisene i SAS Go mellom Oslo og Stockholm er satt ned med 200-300 kroner hver vei på de datoene jeg har sjekket.

Jeg ser i hvert fall at prisene i SAS Go mellom Oslo og Stockholm er satt ned med 200-300 kroner hver vei på de datoene jeg har sjekket.

Og relativt gunstig til Hong Kong også både Go og Plus. SAS Plus selges nå for 7063 kroner for helg dit. Synes det er verdt det for Plus.

Status
Not open for further replies.
Back