Jeg synes det er rart at en SAS-rute til Seattle ikke går bra, så mange skandinaver som bpr i området der.
Hva har SAS "gjort feil" som ikke klarer å skape lojalitet hos de som skal på tur til "the old country"?
Kundemassen dør vel ut av seg selv...
Eg syns det er viktig å holde på denne ruten, slik at SAS har tilbud både til øst og vest.
Og med 4 daglige anløp på østkysten, kan en av de rutene kuttes heller.
Naa var vel aldri Ole, Reidar og Solveig fra Ya Sjur Ya Betcha Ballard noen stor inntektskilde...ja naar de reiste saa var det nok med SAS, men det dreide seg om i beste fall en tur i aaret og da bi-bi-billigist...men det finnes andre kundegrupper i Seattle som SAS Revenue Management aldri fant, en lite bokhandel, den lille flyfabrikken oppe i gata her....noen Kaffe Boender og noe Mjukvarer....Jeg tror problemet med SAS Revenue Management var at hjernen ikke var i bruk....
Var det ikke slik at SAS også mistet en svært lønnsom frakt avtale på denne ruten med moreller og kirsebær?
Moreller og kirsebaer ??? til eller fra Seattle ??
Ja, jeg mener FBU4EVER nevnte noe om dette for en tid tilbake.
Mulig jeg har hørt feil, men mener ganske bestemt at han fortalte meg det.
Det er nok mere at SAS ikke er villige til aa selge....markedet er her...men hvor er SAS ?? Naar SAS feiret nye kontorer i Seattle Sentrum i fjor (eneste selskap som var igjen i Downtown) saa var gjeste listen hentet fra Norse Heimen....hyggelig for Reidar, Solveig og Ole...men de fyller ikke akkurat opp A340en's C-klasse
11 fly var alt for lite for ett selskap med ambisjoner, tenk hvordan det vil bli med 9 naar oppturen begynner etter depresjonen om kort tid??
Jeg har blitt fortalt at de skal ned til 7 fly i løpet av høsten. Er det feil?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.