SAS sommerprogram 2014

Selvsagt er det den viktigste grunnen, det endrer likevel ikke det faktum at de tre daglige på Bardufoss overlapper nedslagsfeltet til TOS. Bardufoss er enklere tilgjengelig for hele Troms, utenom Tromsø, Karlsøy og ytre deler av Balsfjord og Lyngen kommune.
 
Slik er OSL-TOS fra sommerprogrammet :

SK4406 OSL 08:00 TOS 09:50 1:50 Yes 738 etkt
SK4414 OSL 09:55 TOS 11:45 1:50 Yes 73G etkt
SK4412 OSL 10:30 TOS 12:20 1:50 Yes 738 etkt
SK4416 OSL 11:45 TOS 13:35 1:50 Yes 736 etkt
SK4418 OSL 13:25 TOS 15:15 1:50 Yes 73W etkt
SK4424 OSL 16:20 TOS 18:10 1:50 Yes 73G etkt
SK4430 OSL 17:35 TOS 19:25 1:50 Yes 73G etkt
SK4432 OSL 18:35 TOS 20:25 1:50 Yes 738 etkt
SK4434 OSL 19:55 TOS 21:45 1:50 Yes 738 etkt
SK4438 OSL 22:05 TOS 23:55 1:50 Yes 736 etkt

SK4403 TOS 06:30 OSL 08:30 2:00 Yes 736 etkt
SK4401 TOS 07:30 OSL 09:30 2:00 Yes 73G etkt
SK4409 TOS 08:30 OSL 10:20 1:50 Yes 738 etkt
SK4411 TOS 10:15 OSL 12:10 1:55 Yes 73G etkt
SK4419 TOS 12:45 OSL 14:35 1:50 Yes 736 etkt
SK4417 TOS 14:00 OSL 15:55 1:55 Yes 73W etkt
SK4423 TOS 15:40 OSL 17:30 1:50 Yes 73W etkt
SK4425 TOS 17:10 OSL 19:00 1:50 Yes 738 etkt
SK4431 TOS 18:40 OSL 20:30 1:50 Yes 736 etkt
SK4437 TOS 20:55 OSL 22:45 1:50 Yes 738 etkt

TOS-ARN går to gang ukentlig fra midten av januar, og øker til 3 ukentlige fra 30. juni. Ruta ligger ute for salg ut sommerprogrammet. Helårlig?
 
dere denne kommer inn på sommerprogrammet, eller kanskje fra neste års vinterprogram?

Dessverre tror jeg ikke det selv om den er etterspurt av oljebransjen! SAS er fortsatt mer politisk styrt enn commercielt ergo vil enhver direkteflyvning som innebærer at pax ikke tvinges gjennom CPH møte intern hard motstand, selv om det medfører at både KLM og BA kan fylle banken med norske oljekroner ..... :headbang
 
Jeg lurer på om økt frekvens til/fra Madrid blir permanent - det virker å være så godt som stappfullt på hver eneste flyvning.
 
Hva er frekvensen paa OSL-ATH. Jeg soekte paa den i sommer og fant ikke noe passende og det virket som det var en svaert lav frekevens. Norwegian gikk oftere og jeg endte med Norwegian paa vei ned og via CPH med SAS tilbake da jeg uansett skulle til CPH.
 
Back
Top