SAS snart størst Skandinavia-UK

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
SAS snart størst Skandinavia-UK

SAS flyr snart inn på plassen som nummer én mellom Skandinavia og London.
Siden 2001 har Ryanair vært markedsledende på ruter mellom Skandinavia og London, målt i anntall passasjerer: Nå er SAS (SAS-NOK) i ferd med å gå forbi igjen, med en markedsandel på rundt 35 prosent, skriver Finansavisen.

http://e24.no/naeringsliv/article2084453.ece

Re: SAS snart størst Skandinavia-UK

Det er bra passasjertallet øker med antall avganger. SAS har jo satt inn 2-3 flere avganger fra alle skaninaviske hovedsteder til London. Det er hyggelig å lese at OSL-LCY går bra. Jeg skal prøve ruten om noen uker. Norwegian må jo begynne å bli en alvorlig utfordrer for Ryanair i antall passasjerer også.

Last edited:

Før startet med LCY så lurte jeg på hvorfor ingen hadde startet med det ennå. For det er jo klart et populært sted for business folk.

Det ser jo ikke ut til å ha hatt noen stor påvirkning på LHR heller...

Mener jeg leste i våres at SAS allerede da var størst på Skandinavia til UK og Ireland

Før startet med LCY så lurte jeg på hvorfor ingen hadde startet med det ennå. For det er jo klart et populært sted for business folk.

Det ser jo ikke ut til å ha hatt noen stor påvirkning på LHR heller...

Malmö Aviation har ju tidigare (på 90-talet) flugit från både Stockholm och Malmö till LCY, utan att det blev någon större framgång.

Malmö Aviation har ju tidigare (på 90-talet) flugit från både Stockholm och Malmö till LCY, utan att det blev någon större framgång.

Jag tror de var lite för tidigt ute. Och de har ju inte heller varumärket i England som SAS har. Och Malmö till London City vet jag inte om det finns så mycket underlag för, men Bromma till City tror jag skulle kunna funka riktigt bra!

På tal om detta förstår jag inte riktigt vad som händer med Malmö Aviation?! Det är ju så tyst om dem och de verkar bara fortsätta som de alltid gjort utan att göra något spännande inför framtiden. Tidigare hände det ju mycket mer men nu har det varit tyst i flera år! :zzz:zzz

Back