SAS skal fly Kongsberg Gruppen

En fin aftale for SAS, men også (i mine øjne) et kendetegn for endnu en ny tid. Jeg tror at vi vil se flere og flere koncerner vende tilbage til netværksselskaber med ry for god service og punktlighed.
Noget siger mig at vi vil ses SAS blive kraftigt styrket over det kommende år....

En fin aftale for SAS, men også (i mine øjne) et kendetegn for endnu en ny tid. Jeg tror at vi vil se flere og flere koncerner vende tilbage til netværksselskaber med ry for god service og punktlighed.
Noget siger mig at vi vil ses SAS blive kraftigt styrket over det kommende år....

Det tror jeg du har helt ret i. Rigtig mange virksomheder er ved at finde ud af at den billigste flybillet sjældent er den billigste forretningsrejse. Der er mange flere parametre som er vigtige og her står SAS godt.

Jeg også både håber og tror at vi vil se en udvikling der kommer til at fokusere på andet en blot pris.

Jeg også både håber og tror at vi vil se en udvikling der kommer til at fokusere på andet en blot pris.

Dette har jeg ventet på siden finanskrisen slo til og de fleste bedrifter snørte igjen reisekassen. På et eller annet tidspunkt så må de løsne.

Back