SAS’ siste passasjerflyvning med Boeing 737 (SK737 19NOV23)

Re: SAS’ siste passasjerflyvning med Boeing 737 (SK737 19NOV23)

Denne står fremdeles oppført som utsolgt. Skulle noen med billett av en eller annen grunn kaste inn håndkledet samme dag eller før; send meg en PM :)

Jeg avbestilte min billett i går (mens en annen satt klar til å re-bestille), og den ble dessverre ikke frigjort til salg igjen.

Den er ikke 'fullbooket', så det sitter nok noen og styrer med gjesteliste ... Det pågår en konkurranse på Fjasboka også ..

Vet ikke om navnebytte vil fungere en gang.
ser og at SVG avgangen fredag har blitt kansellert.

Det er fortsatt godt med seter OSL-ARN.

Det er fortsatt godt med seter OSL-ARN.

Har booka den, blir nok en søndagsutflukt uansett, om det så skulle bli DY hjemover eller overnatting på Jumbo Stay Hotell. :D

Vet ikke om navnebytte vil fungere en gang.
ser og at SVG avgangen fredag har blitt kansellert.

Navnebytte skal vel fungere, 5-600,- i gebyr riktignok.
HAU-OSL nå søndag kveld er og 737.

Der frigjorde de faktisk ett sete på SK 737, og hyggelig at (Pluss Pro) prisen var ca. halvparten av det den er på avgangene før- og etter.
Ca. 20 seter ´ledige på setekartet ennå.

Last edited:

Morsomt tilbud om rebooking fra Sas. :D
. You’re booked on SK737, which is the last commercial Boeing 737 flight for SAS. During the flight, the aircraft will perform a so-called ‘low-pass’, which is a maneuver where the aircraft flies at a low altitude for a moment, and then climbs back to cruising altitude again.
If you don’t want to take part in this event, we offer free rebooking to one of our regular flights on the same day.

(alle direkteavganger fra ARN til OSL er forøvrig utsolgt den dagen).

Blir spennende å se om det blir København eller annet sted, været er ikke meldt på sitt beste for hele Skandinavia på søndag kveld. Vil nok tro at ingen ønsker å booke om pga denne low passen

Blir spennende å se om det blir København eller annet sted, været er ikke meldt på sitt beste for hele Skandinavia på søndag kveld. Vil nok tro at ingen ønsker å booke om pga denne low passen��

Kan´jo vær en eller tre som booka denne i de dager uten å sjekke flytid, så infoen er jo sånn sett på sin plass. :) (mailen fra Sas inneholdt også info om flytid)

På SK600 var det et par som ikke hadde fått med seg verken rutetiden og eller at det var en flight utenom det vanlige.

Det jeg stusser litt på er at SAS har «bommet» på oppsettet av rutetider, med avgang 18:37 så er det alt mørkt. Er vi heldig så legger de turen nordom f.eks TRD og vi kanskje er heldige å får se Nordlys.

På SK600 var det et par som ikke hadde fått med seg verken rutetiden og eller at det var en flight utenom det vanlige.

Er vi heldig så legger de turen nordom f.eks TRD og vi kanskje er heldige å får se Nordlys.

Det hadde jo vært helt fantastisk👍

Jeg fikk denne meldingen nå;

Hi,

You’re booked on SK737, which is the last commercial Boeing 737 flight for SAS. To mark the occasion this will be a celebrated on board, and the flight time is around two hours. During the flight, the aircraft will perform a so-called ‘low-pass’, which is a maneuver where the aircraft flies at a low altitude for a moment, and then climbs back to cruising altitude again.

If you don’t want to take part in this event, we offer free rebooking to one of our regular flights on the same day. Just send an email to socialmedia@sas.se with your booking reference, and our team will make sure to get your booking changed.

We look forward to seeing you on board the flight, and to marking this special occasion as we move from the 737 to the more sustainable and efficient Airbus A320neo aircraft.

Kind regards,
SAS

Jeg fikk også denne meldingen fra SAS. Kommer ikke til å booke meg om til en annen flight for å si det sånn ;) Jeg kommer med SK1492 fra TOS og lander på ARN kl 1250 på søndag. Gleder meg til den siste kommersielle 737-turen med SAS :)

Ser ut som noen (resterende?) seter er frigjort på sas.no nå.

Den ligger fremdeles ute nå på morgenkvisten. De skal ha 1731 for plus pro og det er jo ikke gale. Frister veldig,en blir dessverre umulig å kombinere med sykehusoppholdet

Da vil den siste turen i kveld gå via København med low pass over rullebanen.

Back