FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 7 May 2010 #21 Bizflyer said: Trodde alle kapteinene på de store bussene fløy både 330 og 340?BF:cool2 Click to expand... Nei, ikke de nyutdannede. Går som regel 6-12 mnd. før utsjekk på 330.
Bizflyer said: Trodde alle kapteinene på de store bussene fløy både 330 og 340?BF:cool2 Click to expand... Nei, ikke de nyutdannede. Går som regel 6-12 mnd. før utsjekk på 330.
Savipix ScanFlyer Rusty 7 May 2010 #22 Är det någon speciell tanke bakom att gå 340-->330 istället för 330->340?
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 May 2010 #23 Savipix said: Är det någon speciell tanke bakom att gå 340-->330 istället för 330->340? Click to expand... Ja, klarer du 4 motorer, klarer du også 2! Det måtte jo en svenske til for ikke å forstå det?!?! :colgate: BF:cool2
Savipix said: Är det någon speciell tanke bakom att gå 340-->330 istället för 330->340? Click to expand... Ja, klarer du 4 motorer, klarer du også 2! Det måtte jo en svenske til for ikke å forstå det?!?! :colgate: BF:cool2
Martin Moderator Medlem 7 May 2010 #24 Det er vel f.eks. ikke uvanlig at barn sykler rundt med to ekstra hjul på sykkelen før de lærer å sykle med bare to?
Det er vel f.eks. ikke uvanlig at barn sykler rundt med to ekstra hjul på sykkelen før de lærer å sykle med bare to?
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 8 May 2010 #25 Savipix said: Är det någon speciell tanke bakom att gå 340-->330 istället för 330->340? Click to expand... Ja, man har flere 340'er enn 330'er, og man har dermed større mulighet til mer intensiv skjemalegging av de nye slik at de opparbeider seg erfaring med Airbusprosedyrene.
Savipix said: Är det någon speciell tanke bakom att gå 340-->330 istället för 330->340? Click to expand... Ja, man har flere 340'er enn 330'er, og man har dermed større mulighet til mer intensiv skjemalegging av de nye slik at de opparbeider seg erfaring med Airbusprosedyrene.