• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Regularietet 99.5 pst sist uke

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Bra regularitet og on time forrige uke

SAS Braathens' regularitet og on time gikk opp igjen i uke 18, og regulariteten er igjen over målet på 99%.

Ser vi på resultatene over tid, viser både regularitet og on time en positiv utvikling etter uke 13 som var siste normaluke før påske.

-------------------------Mål--- Uke 17--- Uke 18
On time (innenfor 15 min) 93%-- 83,7% ----88,6%
Regularitet --------------99%-- 98,8% --- 99,5%

Tallene for SAS Braathens regularitet og ontime sammenfattes av Ground Ops og legges ut ukentlig, som regel mandag.

Noen som har noe å klage på ?

Replying to Topic 'SAS Regularietet 99.5 pst sist uke'

Ingen som har mye å klage på her.....
...men så var det kun en uke da...hehe

Noen som vet om kansellerte avganger regnes inn i regularitetstallene? Regner med dem ikek er med i on time-tallene.

SAS Braathens har tydeligvis skjerpet seg på mange områder.

Fikk både kaffe og et smil da jeg fløy på tirsdag, at jeg kom 15 min for sent synes jeg ikke gjør noe.

Det er bra du er fornøgd, er det vi sikter på vettu

De tallene er for de siste par ukene. De regulariteten viser nettopp dette med kanseleringer. Det vil si at 1 av 100 avganger blir kanselert. Det er ofte man heller ønsker å forsinke avganger en å kanselere dem helt. Noe som egentlig er ganske logisk. (allefall i mine ører) Noe som kan gjøre utslag i "on-time" statestikken.

Prøvde å poste en graf som viser for hele våren her,men det lot seg ikke gjøre.

EDIT , gir opp URL

WWW.osl.no/Dagens Punktlighet har i den siste tiden sett veldig pen ut ! :up:

Originally posted by Hurum

Ingen som har mye å klage på her.....
...men så var det kun en uke da...hehe

Noen som vet om kansellerte avganger regnes inn i regularitetstallene? Regner med dem ikek er med i on time-tallene.

SAS Braathens har tydeligvis skjerpet seg på mange områder.

Fikk både kaffe og et smil da jeg fløy på tirsdag, at jeg kom 15 min for sent synes jeg ikke gjør noe.

REGULARITET = ANTALL GJENNOMFØRT AVGANGER AV DET PLANLAGTE....HAR DU PLANLAGT 1000 AVGANGER OG KANSELLERER 10, SKULLE REGULARITET BLI 99 %
ONTIME = ONTIME PÅ GJENNOMFØRTE AVGANGER

Dette går veien...:up: Mine to flyvninger denne uken gikk også på tid!!!

Originally posted by EB

Dette går veien...:up: Mine to flyvninger denne uken gikk også på tid!!!

Ja da var du endel av statistikken for denne uken, som sålangt har gått fint for SAS Braathens...eller rettere sagt...som den skal gå. Men så gir kanskje 2 flyvninger ikke nødvendigvis det rette bildet....
...uten at noen nå må tro at jeg har sagt at SAS Braathens ikke flyr på tiden (her må en sikre seg på alle bauger og kanter)

Back