Tæt på dommedag for SAS
I morgen kommer afgørelsen, og der er forbavsende stille før en af de vigtigste dage i flyselskabets historie, når koncernchef Mats Jansson i morgen skal forsøge at bringe SAS ud af dødvandet - eller slukke lyset.
Bedømt ud fra fagforeningernes interne jungletrommer, mangler både kabinepersonalet og piloterne at være i mål. Spørgsmålet er om det kun er i Danmark, det halter. I går skrev norske aviser, at der er opnået aftale med det norske kabinepersonale. Det er overraskende og kunne tyde på, at den danske afdeling er ved at være isoleret. Det kan den ikke holde til i længden.
Jeg ble forsøkt skremt om at det kunne bli stress når jeg skal fly SK i morgen mht fagforeningene..
Visste ikke at du var kompis med Michael O'Leary :lol:Jeg ble forsøkt skremt om at det kunne bli stress når jeg skal fly SK i morgen mht fagforeningene..
JA det er ikke meget der skal til for at skræmme nogen....sikke dog noget pjatJeg ble forsøkt skremt om at det kunne bli stress når jeg skal fly SK i morgen mht fagforeningene..
JA det er ikke meget der skal til for at skræmme nogen....sikke dog noget pjat
at komme med, siger jeg bare
Tror du medarbejdere i et firma nedlægger arbejdet bare fordi der kommer en
dårlig regnskabsmeddelelse ??, nej vel !!
Hilsen
Ole
Ja, det er det som jeg i hvert fall venter på. Blir det noen satsing på noen områder (nye ruter, nye fly osv) mer enn selve resultatet. Det er vel ikke mulig å spare mer nå enn det som er gjort?men mer forhandlingsresultater med fagforeninger og "videre kurs" som blir spennende.
Jeg er redd du ikke skal håpe på for mye. Jeg er en av tvilerne, og tviler derfor på at resultatet for Q3 blir noe å skryte av. Får bare håpe at det ikke er helsvart i det minste. Dette er tross alt første kvartalet at Core SAS skal begynne å resultater, i det minste noen tegn til bedring.Krysser fingrene. Håper SAS legger frem gode tall.
Krysser fingrene. Håper SAS legger frem gode tall.
Var ikke et solid overskudd jeg siktet til, men håper inderlig på tegn til bedring.Jeg er redd du ikke skal håpe på for mye. Jeg er en av tvilerne, og tviler derfor på at resultatet for Q3 blir noe å skryte av.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.