SAS Punktlighet og regularitet OSL

apron

ScanFlyer Blue
Observerer at SAS har hatt svake tall for spesielt OSL i mars 2013.

Sålangt i dag 49 forsinkelser og en performance på 61%, relativt uvant kost.
I tillegg er 6 flighter kansellert med CREW som årsak (iflg Widerøe's er flyet i rute sine sider)

Hva skjer'a?
 
Ingen med info eller teorier..?

Kaster ut 3 for å få igang debatten:rolleyes:

1. Sykefraværet blant crew (ref 6*kanselleringer i dag). Kan vel ikke være tilfelle med tanke på avisoppslaget der det dementeres.

"– Det er veldig viktig å merke seg at selv om sykefraværet var relativt høyt i januar, så har dette ikke påvirket avviklingen av flytrafikken på noen måte, sier informasjonssjef i SAS."
http://www.na24.no/article3592318.ece

2. Fortsatt innkjøringsproblemer (eller fingertrøbbel) for ny DCS Altea. Drøssevis med PL som årsakskode (og enkelte ED)

3. SAS OCC på OSL har slukket lyset - ARN har ikke helt taket på det enda.


- Kombinasjon av alle, ingen, eller bomskudd?
 
Observerer at SAS har hatt svake tall for spesielt OSL i mars 2013.

Sålangt i dag 49 forsinkelser og en performance på 61%, relativt uvant kost.
I tillegg er 6 flighter kansellert med CREW som årsak (iflg Widerøe's er flyet i rute sine sider)

Hva skjer'a?

En klart bedre dag i dag for SAS, så langt uten kanselleringer og 42 forsinkelser som gir 67% on-time. Et par kommende rotasjonsforsinkelser på senere avganger forventes dog.
 
Back
Top