Er det da egentlig så usansynlig med OSL-ORD SAS?
Sa man det samme om SAS IC fra OSL? Joda det gjorde man.
Starter SK OSL-EWR med samtlige avganger fullbooket på nyåret? Joda det gjør de også.
Er det da egentlig så usansynlig med OSL-ORD SAS?
Nå står det vel fortsatt en del A343 lagret rundt omkring, så kanskje noe er på gang?
.
Den er allerede 'reservert' til den nye Shanghai-ruten. Dessuten skal alle eksisterende interkontinentale ruter (med unntak av Dubai) gå daglig, noe som gjør at SAS ikke har kapasitet til flere interkontinentale ruter. Så som Tommy sier - SAS må skaffe seg mer materiell før vi ev. kan diskutere hvilke ruter som er aktuelle.
Det var ny kapasitet jeg mente med en del 343. CX har 3 A343 stående i Victorville, som har stått der en stund. Det står vel 3-4 i Athen også, så potensiell kapasitet bør jo finnes. Uansett, så tviler jeg på at denne ruten kommer med det første.
Hmm, begynner å ligne på noe vi har hørt før. SFO all over again?:molIkke crew, ingen nye fly. CPH-Shanghai utsatt til 2012 og nå ryktes det om at OSL-EWR bare blir en sommerrute. OSL-ORD? Overhodet ikke!:mol
:molIkke crew, ingen nye fly. CPH-Shanghai utsatt til 2012 og nå ryktes det om at OSL-EWR bare blir en sommerrute. OSL-ORD? Overhodet ikke!:mol
:molIkke crew, ingen nye fly. CPH-Shanghai utsatt til 2012 og nå ryktes det om at OSL-EWR bare blir en sommerrute. OSL-ORD? Overhodet ikke!:mol
Hvis det skjer etter all den annonsering o.l. fra SAS om at ruten blir gjenopptatt, tror jeg flere vil miste tilliten til SAS. Rett og slett håpløst hvis det skjer.nå ryktes det om at OSL-EWR bare blir en sommerrute.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.