http://www.na24.no/article3358712.ece
Norwegian mener at SAS driver en svertekampanje, les mer i artikkelen ovenfor.
Mvh
Fjordheim
Norwegian mener at SAS driver en svertekampanje, les mer i artikkelen ovenfor.
Mvh
Fjordheim
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Høres underlig ut. Ordningen er jo også til SAS' fordel. Stiller meg egentlig litt tvilende til at dette er helt korrekt fremstilt.
NA24 har i hele formiddag prøvd å få kontakt med Sture Stølen i SAS og sendt over en rekke spørsmål uten å fått svar.
Jeg leste ikke artikkelen så nøye i første runde, men det er jo nokså oppsiktsvekkende at Norges største meglerhus ser seg nødt til å kommenter at dette er en svertekampanje fra SAS.
Kanskje ikke så rart at Sture Stølen har stukket hodet i sanden og gjort seg utilgjengelig.
Det har ikke lykkes NA24 å få tak i Sture Stølen, da han er på reise i Peru, ....
Men sånn uten at jeg vet nøyaktig hvilke ord Stølen brukte så er da i prinsippet dette helt normalt! Norwegian smører på for å få sin drift til å se rosenrød ut overfor investorer. SAS, som har fremstått som taperen, vil på sin side så tvil om konkurrentene rosenrøde "virkelighet" for dermed å skape en annen og jevnere "virkelighetsoppfatning".
Det er jo bare et spill fra beggesbside, er det ikke? I krig, kjærlighet og PR er vel det meste lov.
Nå er vel bakgrunnen for oppslaget at Fondsfinans (?) har gått ut å kalt dette en svertekampanje, om jeg forstår oppslaget rett. Jeg vet imidlertid ikke hvilken rolle Fondsfinans spiller i finansieringsopplegget for DY.
Synes det sier sitt at artikkelen ligger på na24....
Ikke et medie som grupperes blant de jeg tar seriøst.
Måtte le av denne: "- Det er vi uenig i. Norwegians fly er av høy standard og lett omsettelige, følgelig mener vi at flyene ikke skal klassifiseres som «junk», sier analytiker Kenneth Sivertsen i Arctic Securities til NA24."
At denne analytikeren ikke skjønner at det er den finansielle ratingen, og ikke flyene, det er snakk om er nesten ikke til å tro. Hvor har Arctic funnet denne nissen?
w
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.