SAS og Stabburet med morsom kampanje

Glenn

ScanFlyer Gold
Hei!

Satt å leste i Dagligvarehandelen i dag, og kom over en annonse fra Stabburet/Grandiosa.

For hver pizzaeske du kjøper, får du 100 kr i rabatt på hver eneste SAS-reise, slik jeg kan tolke annonsen.

Uansett, en morsom annonse. Legger ved bilde av annonsen, så dere kan jo se selv. :)

En god grunn til å kjøpe Grandiosa! Og i tillegg reise med SAS! :)

Attachments

• grandiosa.jpg
    grandiosa.jpg
    127.6 KB · Views: 1,275
Last edited:
For hver pizzaeske du kjøper, får du 100 kr i rabatt på hver eneste SAS-reise, slik jeg kan tolke annonsen.

Mon tro om det blir noen begrensning på antall rabattkuponger pr. booking isåfall. Om ikke er det vel bare å tømme nærmeste butikk for grandiosa. :D

Man kan bare bruke EN rabattkupong pr booking når dette kommer i gang...

Synd, skulle gått med to-tre.. Men man kan jo ikke gå helt av skaftet heller, ellers hadde jeg vel tømt butikkene for Grandiosa..:colgate:

Men jeg kommer nok til å benytte meg av denne kampanjen likevel. 100 kr er da 100 kr.

Regner med man kan bruke kupongen til nett-booking. Eller går vinninga opp i telefongebyrspinninga?

Re: Kjøp GrandioSAS og fly billigere med SAS

Dette virker jo faktisk som et veldig bra påfunn! Liker den nye markedsføringsloven ;)

Man får altså 100 kroner rabatt per pizzaeske per stekning når du bestiller en reise med SAS
Dessuten går det alstå an å vinne ett av 50 gavekort á 20.000 på SAS!

Får vel bunkre opp litt når disse kommer i butikken :) Alltid greit å ha en grandis eller to liggende i fryseren, og når de også gir meg rabatt så er det jo en en vinn-vinn situasjon

Flyr gjerne med SAS og spiser Grandiosa i nøden. Men tøvete kobling som for meg bare er irriterende barnslig. Ikke søren om jeg gidder å begynne å klippe kuponger av matvareemballasje for å spare penger på en flybillett.

Flyr gjerne med SAS og spiser Grandiosa i nøden. Men tøvete kobling som for meg bare er irriterende barnslig. Ikke søren om jeg gidder å begynne å klippe kuponger av matvareemballasje for å spare penger på en flybillett.

Kanskje ikke du, men blakke (og fremtidige forretningsreisende) studenter vil nok klippe.

Dette er jo bare et skritt nærmere vårt store forbilde: US of A med kuponger for alt :)

:USA

Booking på nett - dette er da 2009 (eller 2010 når kampanjen kommer i gang)

Back