SAS og Scandic - Friends with benefits

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
SAS og Scandic har annonsert et tettere samarbeid, med ordspillet "Friends with benefits"

Ser ut som det blir tettere samarbeid og mer integreringrt når det kommer til bonusprogrammer etc

https://news.cision.com/sas/r/sas-a...omer-experience-and-loyalty-benefits,c4052408

Two of the Nordic region's leading players in the travel industry, Scandic and SAS, have signed a strategic and commercial partnership agreement, aimed at offering unique and exclusive benefits to their loyalty members. Through this collaboration, the member benefits will become available starting in the first quarter of 2025.

As an initial phase, status matching between EuroBonus and Scandic Friends, as well as a streamlined point conversion process, will be introduced in the first quarter of 2025. Additional enhancements and benefits will be rolled out later in the year.

Da ble jeg matchet til "True Friends".. Ganske sjuke betingelser. Kan per definisjon tusle opp på Holkmenkollen Park Hotell og spise gratis frokost der hver dag uten å bo der. Spennende å se hvor lenge de kan holde på slik?

Da ble jeg matchet til "True Friends".. Ganske sjuke betingelser. Kan per definisjon tusle opp på Holkmenkollen Park Hotell og spise gratis frokost der hver dag uten å bo der. Spennende å se hvor lenge de kan holde på slik?

Slipper å tusle - kan kjøre rett til Lysebu og frokost hver dag jeg;-)

Slipper å tusle - kan kjøre rett til Lysebu og frokost hver dag jeg;-)

Ja du er heldig EB, men for oss bærplukkera så er dette en deilig benefit. Man kan forøvrig spise gratis på samtlige Scandic hoteller i Scandinavia utenom Grand.

Samme her, men må jo si at dette er en fordel som jeg ikke kommer til å benytte meg spesielt mye av om jeg ikke bor på et hotell likevel.

Blir vel ikke storpopulær hjemme om jeg begynner å ta frokosten ute når jeg først er hjemme... ikke at det frister sånn heller. Som ungkar og spellemann, ja kanskje det hadde vært aktuelt.

Fikk du invitasjon til match? Har lest at det skal komme, men ikke fått noe per e-post. Bør vel elde meg inn i Scandic Friends da. Nå har jeg bodd en natt på Sandic siden 2012, men det kan jo være fint å tusle ned til Nidelven om jeg bor på Royal Garden en gang i blant.

Blir vel ikke storpopulær hjemme om jeg begynner å ta frokosten ute når jeg først er hjemme... ikke at det frister sånn heller. Som ungkar og spellemann, ja kanskje det hadde vært aktuelt.

Det erstatter ikke Knausen frokostene, men er jo hyggelig å ta sen frokost i stedet for lunsj med venner/kollegaer/koner med EBD på hverdager. Vi har blant annet et Scandic 3 minutter gange fra kontoret.

Fikk du invitasjon til match? Har lest at det skal komme, men ikke fått noe per e-post. Bør vel elde meg inn i Scandic Friends da. Nå har jeg bodd en natt på Sandic siden 2012, men det kan jo være fint å tusle ned til Nidelven om jeg bor på Royal Garden en gang i blant.

Fant en link på SAS Beta hjemmesidene. Tok to minutter.

Har også nå fått True Friend.

Mulig feil plass å spørre, men, hvordan funker booking garantien i praksis? Jeg har et ønsket overnatting på en Scandic hotell i august, der alt er utsolgt når jeg søker på nett (og er logget inn). Hvordan får jeg booket?

Har også nå fått True Friend.

Mulig feil plass å spørre, men, hvordan funker booking garantien i praksis? Jeg har et ønsket overnatting på en Scandic hotell i august, der alt er utsolgt når jeg søker på nett (og er logget inn). Hvordan får jeg booket?

Du må nok ringe kundeservice eller hotell direkte. Vær klar over at de sikkert har noen "blackoutdates" der garantien ikke gjelder. Det har iallfall Thon og Strawberry. Garantien gjelder ofte også innen dt område og ikke et spesifikt hotell. Det kan også være at de kun har "presidential suite" tilgjengelig, men ring og spørr.

Som Gold ble jeg jo matched til Loyal friend, men føler ikke jeg går glipp av så mye ved å ikke få den frokosten. Kan ikke akkurat se jeg hadde rent ned dørene på Scandic Asker av den grunn :p

Så bra er, tross alt, ikke den frokosten.

Ville betingelser på det her. Er ikke langt unna å kvalifisere for å få gratis frokost hver dag... det MÅ komme en nerf her på sikt tipper jeg.

Har testet ut denne "goden" litt nå.. Må si at frokostene deres er langt bedre en ventet. Gode shots/smoothies, godt brød og god varmmat. Det litt rare er at jeg ennå ikke har måttet vise noe kort eller lignende.
Litt rart at hakket under "True FIrends" gir "to for en" frokoster - mens True Friends har gratis frokost, men hvis du tar med deg en så blir det da fremdeles "to for en".

Nå som FruS får sitt velfjortjente EBD så er planen frokost-dater på vei til jobb.

Vet noen når det endelig skal bli mulig å overføre poeng mellom programmene?

I følge reklamene fra SAS nå skal man nå kunne overføre mellom dem. Med 2 Scandicpoeng = 1 Eurobonuspoeng. Uavhengig av av hvilken vei man overfører.

Har testet ut denne "goden" litt nå.. Må si at frokostene deres er langt bedre en ventet. Gode shots/smoothies, godt brød og god varmmat. Det litt rare er at jeg ennå ikke har måttet vise noe kort eller lignende.
Litt rart at hakket under "True FIrends" gir "to for en" frokoster - mens True Friends har gratis frokost, men hvis du tar med deg en så blir det da fremdeles "to for en".

Nå som FruS får sitt velfjortjente EBD så er planen frokost-dater på vei til jobb.

…og nå som Scandic kutter gratis frokost (bedre enn å kutte ekte smør som Strawberry gjør - selv om jeg ikke forstår noen av kuttene)blir fordelene ved dette samarbeidet enda bedre.

I følge reklamene fra SAS nå skal man nå kunne overføre mellom dem. Med 2 Scandicpoeng = 1 Eurobonuspoeng. Uavhengig av av hvilken vei man overfører.

Det virker som det er kun mulig å overføre en vei.

Transfer from - - Transfer to
SAS EuroBonus --> Scandic Friends

Back