Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by sk931
Egentlig så jeg meget gerne SAS starte en rute op til Dubai, men jeg tror at
der lige så mange meninger om nye ruter, som der er medlemmer her på Forum.
Og godt det...Mon ikke Forum også læses "i de højere kredse". Det tror jeg, lidt naivt
måske, på.
Originally posted by FBU 4EVER
Det skjer neppe noen nyanskaffelser av fly før Mats har funnet seg til rette i stolen og fått klarsignal fra styret.Han finner seg til rette i stolen mot slutten av mars.Og fra beslutningen tas til evt. nytt fly er i drift,kan det godt gå inntil 3/4 år.
Originally posted by Scanor
På en annen side så tviler jeg sterkt på at SK vil åpne en rute for å tilfredstille mine ID ønsker![]()
Originally posted by Egil
Kanskje FBU4EVER også er interesert?? Ja han må nok sikkert jobbe på turen over, men vi kan besøke han på flightdeck![]()
Jeg er kaptein.Jeg bestemmer hvem som får adgang til cockpit.Ikke Bush jr. eller en eller annen syfilisbefengt apehjerne.
:clap :musikk :up:Originally posted by FBU 4EVER
Pilotforeningene og SAS ingikk en egen avtale for flyging på Intercont. ifjor.Den innebærer tildels kortere stopp og færre fridager for å oppnå en større økning i produksjonen.Et vesentlig krav fra Pfor var at denne økningen skulle resultere i en ekspansjon på Intercont,flere fly og flere destinasjoner.Ikke bare en omrokkering av dagens materiell og ruter.Legge ned en rute (PVG) og øke på PEK er ikke for ekspansjon å regne i denne sammenheng.SAS har 2007 på seg til å etterkomme avtalen.Hvis ikke det skjer en ekspansjon,så er avtalen ugyldig fra årskiftet. Derfor er det urimelig at man venter med ekspansjon til evt. 787 blir tilgjengelig for SAS.Neste leveringsposisjon for 787 er ikke før i 2012-13
Jeg er kaptein.Jeg bestemmer hvem som får adgang til cockpit.Ikke Bush jr. eller en eller annen syfilisbefengt apehjerne.
Originally posted by Thomas
Nei, du får nok ta deg en runde bakover, eller spørre på PA'en om det er noen fra Scanair forumet ombord![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.