SAS og Leasede A320/B737

Re: SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)

TUD, TUF, TUJ, TUK, TUL og TUM har fått nye Recaro-seter.

TUA, TUI og TUH har fortsatt gamle seter - og skal sikkert ut alle sammen.

Når det gjelder utvendig renovering, så er jo nå LN-TUA på fullsjekk og vel så det, og den har allerede blitt lakkert nå bortsett fra der de arbeider med korrosjon, og fått standard SAS skjema for første gang.

Av -705 flyene er det nå bare LN-TUF og -TUH som fortsatt flyr i ex "SAS Norge" farger, og -TUH er jo varslet skal ut. Så kan en vel tro at LN-TUF skal til lakkering kanskje..?

Når det gjelder utvendig renovering, så er jo nå LN-TUA på fullsjekk og vel så det, og den har allerede blitt lakkert nå bortsett fra der de arbeider med korrosjon, og fått standard SAS skjema for første gang.

Av -705 flyene er det nå bare LN-TUF og -TUH som fortsatt flyr i ex "SAS Norge" farger, og -TUH er jo varslet skal ut. Så kan en vel tro at LN-TUF skal til lakkering kanskje..?

-TUA er jeg usikker på. Kanskje den er inne og får nye seter?
90% sikker på at -TUF skal bli i flåten. Fløy den i sommer, og den var tipp-topp med nye seter :)

Etter hva er blitt meg opplyst, er hverken TUA eller TUF skedulert for utfasing.

Etter hva er blitt meg opplyst, er hverken TUA eller TUF skedulert for utfasing.

Har du noen annen info om individer som skal ut? (Unntatt de som du allerede har nevnt).

Skal noen av SKs "egne" -783 ut med det første? Eller flere -683?

-TUA er jeg usikker på. Kanskje den er inne og får nye seter?
90% sikker på at -TUF skal bli i flåten. Fløy den i sommer, og den var tipp-topp med nye seter :)

Mener å huske ganske klart at -TUA hadde nye seter da jeg fløy den i oktober.

Kun RRD .. planlagt ut av trafikk i april.

Men det skjer stadig endringer, og hvem vet hva som skjer hvis regnskapene viser dårligere tall enn beregnet ....

Kun RRD .. planlagt ut av trafikk i april.

Men det skjer stadig endringer, og hvem vet hva som skjer hvis regnskapene viser dårligere tall enn beregnet ....

Så det vil si RPH, RRD og TUH er planlagt ut i 2015, ihvertfall inntil nye planer legges. :p

Den var i AAR den 16dec som SK1242
Hilsen Ole

Tack, definitivt något fel då i FR24 databas. Det går att söka på flightnumret och får upp OY-KAP men om man klickar på den så "no flights in the database for specified aircraft"...
(Jag försöker göra en "felanmälan" till FR24.)

Er dette flyene et av de trange jævlene der selv middels høye bør vurdere å kjøpe nødutgang?

(737-800 Winglets)

Attachments

• sk738.jpg
    sk738.jpg
    56.5 KB · Views: 958

Jeg ser at B737-683 SE-DNX nå er på vei til Sofia som SK9125
Dette er vel bare for en sjekk, den har ikke vært nevnt blant de som skal fases ut nå ?

SE-DNX gick till Ostrava idag.
Däremot flög LN-TUH i går till Sofia.

TUH er ute av flåten og skal til Shannon for maling når den er ferdig med phase out-sjekk i Sofia. DNX skal nok bare på vanlig sjekk.

Er der nogen der har Viking navnet for SE-RJR
/T

Back