Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
A320 bliver indrettet standard indrettet med FWD galley som vi kender det fra A319 (toilet ved siden af F/D dør) og AFT galley som på A321 (dog med toilet på hver side af gangen). Lufthansas A320 konfig har været forbillede for SAS´ kommende fly.
Takker. Hvor vil bulkhead vaere? Vil det vaere skap mellom doer 1L og foerste seterad ?
Inne på planespotters.net og ser på noen av de "nye" 737-700 som skal komme til SAS. Bl.a:
ET-ALQ 33420 (SE-RJR)
ET-ALU 32741 (SE-RJT)
Ser at begge disse flyene har winglets og 26K rating på motorene. Dette må vel bli de nye superflyene til SAS.
Inne på planespotters.net og ser på noen av de "nye" 737-700 som skal komme til SAS. Bl.a:
ET-ALQ 33420 (SE-RJR)
ET-ALU 32741 (SE-RJT)
Ser at begge disse flyene har winglets og 26K rating på motorene. Dette må vel bli de nye superflyene til SAS.
Men det er vel ikke overraskende, når du ser hvor i verden de kommer fra.
Hilsen Ole
*Airbus A320 *-232 *2911 * *OE-IBL *GECAS *ferried 31oct12 TSE-OSR, for SAS as OY-KAM *ex VT-IND
Det er også det jeg mener 10+2Var det ikke 12 IndiGo pluss de to Spanair-maskinene?
OK OK OK,,,kl 0123 kniber det med matematikken...kan jeg se..12+2=(10+2)???![]()
Hei!
737-700
29885
32737 SE-REY
32738 SE-REZ
33418 SE-REX Q3-Q4
32684 SE-RJS 06.2014
32741 SE-RJT 05.2014
33420 SE-RJR 04.2014
34754 SE-RJX 08.2014
737-800
38034 LN-RGB 21.12.2012
41257 LN-RGC 23.01.2013
38037 LN-RGE 02.04.2013
41258 LN-RGD 01.05.2013
38038 LN-RGF 06.2013
38039 LN-RGG
41266 LN-RGH 01.2014
35646 LN-RGI 02.2014
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.