SAS og IT sammenbrudd ifm Eurobonus jubileum (splittet)

Takk for tips Superhai. Fikk opp flighten min der og så flere seter som var reservert, men de jeg hadde fått reservert over telefonen til SAS var ledige og jeg hadde ifølge den siten ikke booket sete enda. Fikk seservert sete via Lufthansa.

NB! Sjekk at setene fremdeles er der også - hender man kan velge og alt ser greit ut, men så "lagres" ikke valget.

NB! Sjekk at setene fremdeles er der også - hender man kan velge og alt ser greit ut, men så "lagres" ikke valget.

Jeg opplever at setevalget mitt blir fjernet både hos SAS og med forsøk via LH.. Prøver å endre til nødutgang, men når jeg lagrer blir vi bare flyttet til en vilkårlig 4-seter i midten.
SAS greier ikke å gjøre noe med dette heller, de får bare tilfeldige seter når de prøver å endre(uten videre feilmelding).

Vet noen om nødutgang normalt sett skal være blokkert frem til innsjekk, eller om det er lov å velge disse på forhånd?

Takk for tips, sjekket og setereservasjonen vises fortsatt hos Lufthansa. Lufthansa ser ut til å ha orden på sine systemer og gir konsistent og korrekt info. Ordnung muss sein!

Hos SAS vises ingenting om seter. Er dette menyer kun folk med gullkort får opp?

Takk for tips, sjekket og setereservasjonen vises fortsatt hos Lufthansa. Lufthansa ser ut til å ha orden på sine systemer og gir konsistent og korrekt info. Ordnung muss sein!

Hos SAS vises ingenting om seter. Er dette menyer kun folk med gullkort får opp?

Nei, før jeg fikk gullkort (1 år siden) kunne jeg alltid velge seter i det jeg bestilte IC reiser hos SAS.

Forhåpentligvis så blir det en sjanse for mer konsistens, når ResAid endelig går over i historiebøkene om en drøy måned...

Back