Jag hoppas att du har rätt men kommer inte KLM dra ner på MSP? Air France flyger den inte på vintern, eller? Varför skulle SAS då med en mindre marknad ta upp den linjen? Ligger väll inte ens på top 20 unserved routes från CPH och det är väll inte SAS uppgift att flyga in feed till en Delta hub? Ligger väll primärt i Deltas intresse.
AF og KL flyver den kun som sæsonrute, med DL flyver både til AMS og CDG året rundt derfra.
Anko nævner specifikt et Skyteam hub, det begrænser det voldsomt.
Derudover blev MSP nævnt af SAS selv her:
https://finalcall.travel/no/nyheter-fra-sas-sitt-mote-med-eurobonus-diamond-medlemmer-i-oslo/
Nå skal det etter ryktene dukke opp en brukt A330 sommeren 2025.
Det er 332 maskinen som ble nevnt forrige uke?
100% har dette blitt snakket om, men jeg har misset det:
Nettopp booket mine første SkyTeam-billetter, og fikk HAKESLEPP av at jeg selv med SAS PLUS-billetter må ut med 1500kr for 8 setereservasjoner :drunk: Er dette noe som allerede var, eller er det en Amsterdam-spesial-innsparing?
Delta ændrer rutetider på JFK-CPH fra næste år, så de passer bedre med SAS' morgenbølge fra CPH, samt bedre med Deltas eftermiddagsbølge fra JFK.
Nuværende:
DL218 JFK 22:05-12:00+1 CPH
DL219 CPH 14:00-16:55 JFK
Kommende:
DL218 JFK 16:45-07:00+1 CPH
DL219 CPH 09:15-12:05 JFK
Spennende! Dette er kanskje første steg til at SK kan ha nattstopp sørover også, og dermed få et positivt nettverkshjul i gang.
Hva mener du med sørover i denne konteksten? Tenker vil mer at JFK - CPH går østover.
Hva mener du med sørover i denne konteksten? Tenker vil mer at JFK - CPH går østover.
Tror der menes, at SAS skal have flere natstop i Europa, så flyene kommer til CPH om morgenen.