Re: SAS og eierskiftet - rutetråden
AMS og CDG er jo mer attraktive destinasjoner enn de tyske mtp fritidsreisende, men FRA har jo sin business trafikk som ZRH. MUC er vel mer leisure med kombinasjonen av øl og skiturisme.
Poenget er uansett at skal SAS holde seg relevante så kan man ikke plutselig forvente at kunder som i åresvis har kunne fly direkte fra OSL eller ARN plutselig skal måtte belage seg på mellomlandinger, slik var det vel ikke for 20 år siden engang. Det flyes vel dog ikke direkte til FRA eller MUC i disse dager men det må vel nesten endre seg i neste vinterprogram.
AMS og CDG er jo mer attraktive destinasjoner enn de tyske mtp fritidsreisende, men FRA har jo sin business trafikk som ZRH. MUC er vel mer leisure med kombinasjonen av øl og skiturisme.
Poenget er uansett at skal SAS holde seg relevante så kan man ikke plutselig forvente at kunder som i åresvis har kunne fly direkte fra OSL eller ARN plutselig skal måtte belage seg på mellomlandinger, slik var det vel ikke for 20 år siden engang. Det flyes vel dog ikke direkte til FRA eller MUC i disse dager men det må vel nesten endre seg i neste vinterprogram.