Re: SAS og eierskiftet - rutetråden
Man skulle jo nesten tro at det har mer for seg å fly den A321 maskinen til IAD enn å konkurrere med AC til YYZ uten noe feed ut derfra?
IAD-Skandinavia seiler vel kanskje opp som en potensiell UA rute med A321 dersom SK kaster inn håndkle permanent?
YYZ maskinen skal vel inn på OSL-JFK i vinterprogrammet med mindre det blir 1 x A330 og 1 x A321 på CPH-JFK? Men de må vel frigjøre en A330 til MIA? Og A330 maskinen som flyr OSL-EWR i sommerprogrammet skal vel da gjerne inn på CPH-BOS slik at det frigjøres en A350 til CPH-BKK? Eventuelt A321 på CPH-BOS og A330 på CPH-JFK. Men hvordan skal man eventuelt få til SEA om det skulle være hold i de ryktene?
Upplever det som märkligt att IAD skulle bytas ut, den är ju rätt full med politiska tjänstemän?
Man skulle jo nesten tro at det har mer for seg å fly den A321 maskinen til IAD enn å konkurrere med AC til YYZ uten noe feed ut derfra?
IAD-Skandinavia seiler vel kanskje opp som en potensiell UA rute med A321 dersom SK kaster inn håndkle permanent?
YYZ maskinen skal vel inn på OSL-JFK i vinterprogrammet med mindre det blir 1 x A330 og 1 x A321 på CPH-JFK? Men de må vel frigjøre en A330 til MIA? Og A330 maskinen som flyr OSL-EWR i sommerprogrammet skal vel da gjerne inn på CPH-BOS slik at det frigjøres en A350 til CPH-BKK? Eventuelt A321 på CPH-BOS og A330 på CPH-JFK. Men hvordan skal man eventuelt få til SEA om det skulle være hold i de ryktene?
Last edited: