I FRA er det som regel en stor fordel med bussing på ankomst da det kan være laaaaangt å gå fra gatene noen ganger. Med buss er det rett inn midt i terminalen...
Skjer fjernpark ofte med LH OSL-MUC?Når man er F passasjer derimot på LH i FRA og MUC ber man til høyere makter om fjernpark.Uansett jeg liker bussing jeg. Alltid gøy å stige ut på tarmacen og ofte går disembarking ganske effektivt for seg da de ofte åpner foran og bak.
Skjer fjernpark ofte med LH OSL-MUC?
Skal jo videre med LH F, så håper på en liten kjøretur... hehe
I FRA er det som regel en stor fordel med bussing på ankomst da det kan være laaaaangt å gå fra gatene noen ganger. Med buss er det rett inn midt i terminalen...
Vel, vet ikke om jeg er enig, siste ankomstene på FRA har vært parkering ved enden av T2, når du så skal ha en kjøretur som omtrent tilsvarer GEN-Kløfta så tar det sin tid, i tillegg havner du som regel på B-Piren, har du en connetion fra A så har du et stykke å løpe der og
Det kanog være ganske svett og henge i en buss i 15 minutter før du får gå ombord, men for all del, mye sightseeing for pengene:lol:
Vel, vet ikke om jeg er enig, siste ankomstene på FRA har vært parkering ved enden av T2, når du så skal ha en kjøretur som omtrent tilsvarer GEN-Kløfta så tar det sin tid, i tillegg havner du som regel på B-Piren, har du en connetion fra A så har du et stykke å løpe der og
Det kanog være ganske svett og henge i en buss i 15 minutter før du får gå ombord, men for all del, mye sightseeing for pengene:lol:
Da jeg kom fra MUC til FRA for tre år siden satte bussen meg av på A piren. Måtte løpe igjennom tunnelen til B piren for flyet til OSL. Greia med FRA er at man ikke skal tenke, bare følge de skiltene så vil du tilslutt komme frem om du så må igjennom tre sikkerhetskontroller og fire passkontroller.
Da jeg kom fra MUC til FRA for tre år siden satte bussen meg av på A piren. Måtte løpe igjennom tunnelen til B piren for flyet til OSL. Greia med FRA er at man ikke skal tenke, bare følge de skiltene så vil du tilslutt komme frem om du så må igjennom tre sikkerhetskontroller og fire passkontroller.
Kort oppsummert. FRA er en flyplass med uorganiserte korridorer i alle retninger som tilslutt i teorien vil føre frem. Om du er F passasjer som kommer fra et langdistansefly med LH og skal videre med LH i Europa så lønner det vel seg å bare gå ut og til first class terminalen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.