Tillitsgapet mellom SAS og Norwegian øker, viser ny undersøkelse. – Interessant å se hvordan SAS har bygget opp omdømmet sitt igjen, sier reisebyråtopp.
http://www.dn.no/nyheter/2016/12/12/2120/Luftfart/derfor-vil-forretningsreisende-helst-fly-sas
Jeg må innrømme at jeg er en smule overrasket .SAS' service har slik jeg ser det blitt verre og verre. I luften er det ok, men kundeservice er elendig. Avbestilte billetter (innen 24t) refunderes aldri før etter en påminnelse og tar veldig lang tid. Hva med å ikke belaste kundenes kort før det er gått 24 timer?
Saksbehandlingstiden på klager er helt ulidelig lang og man får ofte så mye provoserende svada servert, kunnskapsløsheten ligger ofte utenpå.
At man ikke kan ringe etter kl. 19 i tilfelle et problem er helt håpløst. Det samme er at man ikke kan skrive en mail, kun kontakte selskapet via dette skjemaet på nettsiden.
Facebook renner over av rasende kommentarer om bortkommet bagasje og manglende svar. De blir kun henvist til å sende inn skjema som det tar lang tid å få svar på.
SAS hadde gjort helt rett hvis de ikke gav så mye inkludert service i luften (av mat og drikke), men forbedret servicen kraftig på kundeservice-siden. Det har de ikke klart ennå.
I rettferdighetens navn tar Norwegian også lang tid på å svare på klager.
http://www.dn.no/nyheter/2016/12/12/2120/Luftfart/derfor-vil-forretningsreisende-helst-fly-sas
Jeg må innrømme at jeg er en smule overrasket .SAS' service har slik jeg ser det blitt verre og verre. I luften er det ok, men kundeservice er elendig. Avbestilte billetter (innen 24t) refunderes aldri før etter en påminnelse og tar veldig lang tid. Hva med å ikke belaste kundenes kort før det er gått 24 timer?
Saksbehandlingstiden på klager er helt ulidelig lang og man får ofte så mye provoserende svada servert, kunnskapsløsheten ligger ofte utenpå.
At man ikke kan ringe etter kl. 19 i tilfelle et problem er helt håpløst. Det samme er at man ikke kan skrive en mail, kun kontakte selskapet via dette skjemaet på nettsiden.
Facebook renner over av rasende kommentarer om bortkommet bagasje og manglende svar. De blir kun henvist til å sende inn skjema som det tar lang tid å få svar på.
SAS hadde gjort helt rett hvis de ikke gav så mye inkludert service i luften (av mat og drikke), men forbedret servicen kraftig på kundeservice-siden. Det har de ikke klart ennå.
I rettferdighetens navn tar Norwegian også lang tid på å svare på klager.