SAS Norge sin nye 73G-WL!

Originally posted by Leorim

Originally posted by KennethGS

HAH!!!!

Gjett hvem som er på jobb da, og har nytt kamera? :p

Har den vært på Sola ennå, Lennart? ^_^

Hvorfor spør du ?

Nei, si det...

Originally posted by KennethGS

Så SVG er rett og slett siste stedet den kommer til? Hvis den kommer hit før SVG, så begynner jeg å le...^_^

Jada, det er slemt.. Bare så typisk at en av de som var mest ivrig på å se den, får besøk av den sist, på en plass hvor SAS flyr med 737'er dagen lang, mens på Torp så er SAS innom én gang i uka... ...og hit kommer den... ^_^

E har sett RRA , slutt å godte dere nå , makan til unger

Enig med du, Lennart .. men det var naa litt komisk, da. ;)

Uansett .. haaper paa en spotterdag mens jeg er i Oslo, kanskje jeg faar sett RRA jeg ogsaa?

Live from OSL
-RRA foreviget fra gate 23 i kveld
Bilder kommer i morgen siden leseren er sjekket inn

LN-RRA.jpg

Da va da

LN-RRA_1.jpg

Og så ble det vinke lanke også :D

Flott Kurt!

Si meg, dette nye gliset til Widerøe.. klarer det å snike seg med på alt som er av bilder her inne for tiden?

Originally posted by GF1

LN-RRA landet på Torp ca 1240, og da hadde det allerede begynt å regne.:cry:

Går da an å ta bilder selv om det regner.... ^_^

http://forum.scanair.no/read.php?TID=20419&page=#183160

Joda, jeg tok da bilder av den på rullebanen da den kom forbi Tarmac Nord etter landing, men mange detaljer blir borte i regnet når avstanden er såpass stor.

Det er vel ingen flyplass i Norge som er så bortskjemt med 737-winglets som Torp? Flyr Ryanair med noen som ikke har winglets nå?

Inn fra BGO på morran i SK238, så, SK4685, 4686, 4448, 4447 og.....Lennart...hold deg fast, i enten bilen eller barnevogn :D den kommer til SVG i morgen kveld i SK4059

:colgate:

Originally posted by ENGM RAMP

Inn fra BGO på morran i SK238, så, SK4685, 4686, 4448, 4447 og.....Lennart...hold deg fast, i enten bilen eller barnevogn :D den kommer til SVG i morgen kveld i SK4059

Er ikke sikker på hvilken kveld du mener Morten , men ser du når den skal ut igjen ? SK4002 tirsdag 17.07?

Originally posted by ENGM RAMP

Jeg fikk vite om denne i forrige uke, før jeg reiste til Oslo,
men har også fått vite at denne ikke kommer alikavel.
Hvem har riktig svar ?

Hvem har riktig svar ?

Nå er det vanlig å omdisponere fly på ganske kort varsel, men i dag er driften ganske i boks så det ser temmelig sikkert ut.

Back