SAS Norge sin nye 73G-WL!

Merkelig.... Kanskje det er noen som troller på FT??

http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=704446

Originally posted by Tommy777

Merkelig.... Kanskje det er noen som troller på FT??

http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=704446

Rart... Etter det jeg vet, har den stått utenfor sas-hangaren siden den kom hit...

hmmm det låter noe merkelig da denne etter hva SAS sa i går skulle inn i hangar i dag for sertifisering, tollbehandling etc. mulig noen som har sett mer enn de har sett? Tatt seg en snaps for mye eller trenger nye brilleglass? :lol:

Originally posted by SK917

hmmm det låter noe merkelig da denne etter hva SAS sa i går skulle inn i hangar i dag for sertifisering, tollbehandling etc. mulig noen som har sett mer enn de har sett? Tatt seg en snaps for mye eller trenger nye brilleglass? :lol:

Regna med at det er noen som er litt på fylla, ja... Eller skryter litt på seg?? :lol:

Skal visst en rundtur til AMS i kveld:

LNRRA 22JUN07 . [ VALID AIRCRAFT DISPOSITION ALL TIMES IN U T C
[
[ 73G BU7372 LNRRA
[
[ FLTNO LEG STD STA ETD ATD TOFF TDWN ATA ETA
[ 827 OSL AMS 1550 1735
[ 828 AMS OSL 1825 2010
[
[
[
[

Dagens gjøremål......

[ 73G BU7372 LNRRA
[
[ FLTNO LEG STD STA
[ 850 OSL ARN 0615 0715
[ 853 ARN OSL 0745 0840
[ 4691 OSL PMI 0930 1300
[ 4692 PMI OSL 1400 1735
[
[

Ser på a.net at den fløy OSL-PMI igår.. Da krysser jeg fingrene for at den kaaanskje også flyr denne ruten om en uke, for da sitter jeg på:smile2

Originally posted by Leorim

Originally posted by P.A. VIKING

24.6
LN-RRA viser ser i MAN, MXP og Ender opp på EVE i natt.

Og mandag 25 juni ?

Ligger ikke inne med noen ruter for morgendagen ennå.
Kommer vel etterhvert. SAS har en del fly ute av drift i dette øyeblikk.

Før snaggene hos andre dukket opp så vel planen slik ut for morgendagen

SK4079 EVE-OSL
SK864 OSL-ARN
SK861 ARN-OSL
SK868 OSL-ARN
SK867 ARN-OSL
SK4603 OSL-DUB
SK4604 DUB-OSL

Det ser ut som LN-RRA ikke ble satt inn på SK4098 i kveld som planlagt. RRA kom fra MXP som SK4716 on time til gate 32, men med SK4098 på gate 31 er 1 time og 20 minutter forsinket. Så hvem fikk gleden av å ha RRA over natten?

Og Leorim, sjansene er ikke store for å få en 783 til SVG - det ser ut til at dere får holde dere til 705ene :p

Da er vel sjansene bedre for besøk på HAU, ikke sant SK1399. På tirsdag var vel planen en tidlig rundtur til HAU, men dette er kullkastet nå som snaggene på gamle-maskinene har dukket opp.

Originally posted by LN-KGL
Da er vel sjansene bedre for besøk på HAU, ikke sant SK1399. På tirsdag var vel planen en tidlig rundtur til HAU, men dette er kullkastet nå som snaggene på gamle-maskinene har dukket opp.

Har krysset fingra for 306/307 på tirsdag siden fredag jeg nå... Og det ser ut til å holde..enn så lenge. Vist RRA holder seg til oppsatt program i morgen, minus EVE, som etter hva jeg forstår, muligens ryker, så blir HAU første innenriksstasjon i landet som får besøk av RRA :)

Back