CFM
ScanFlyer Crusty
Må si meg helt enig med CK i at selskap har sin hub utenfor det sentrale Europa sikkert har det endel enklere i sommermånedene. Det er grenser for hvor mye man kan ta igjen i lufta når man har slot en halv time etter schedule...
Regner med at det er tildels store forskjeller på hvor stort slingringsmonn man bygger inn i rutetidene også, selv om selskapene som planer tight har jeg selv å takke her. Det er lettere å lande on-time om man har satt 1:50 som rutetid, mens andre på samme rute har 1:30...
Jeg for en liten stund siden å gå off-block litt før tiden, men å lande ca. 1 time etter rutetid etter å ha fløyet en time i holding pga. uforutsette omstendigheter. Dette er ikke noe selskapene har skylden for.
Regner med at det er tildels store forskjeller på hvor stort slingringsmonn man bygger inn i rutetidene også, selv om selskapene som planer tight har jeg selv å takke her. Det er lettere å lande on-time om man har satt 1:50 som rutetid, mens andre på samme rute har 1:30...
Jeg for en liten stund siden å gå off-block litt før tiden, men å lande ca. 1 time etter rutetid etter å ha fløyet en time i holding pga. uforutsette omstendigheter. Dette er ikke noe selskapene har skylden for.