Selv med større fly vil det være urealistisk, som det ser ud lige nu. Der er allerede en stigning på 3 fly i forhold til i år, som skal have natstop væk fra CPH-basen, så listen kommer til at se sådan her ud: ATR: 1x HAM, 1x AAR, 1x BLL (Ny) 1x KRS (Ny). E195: 1x VNO, 1x SVG. A320: 1x GDN, 2x AAL, 1x HEL, 1x GOT, 1x AMS. CRJ: 1x TLL (Ny), 1x PLQ, 1x DUS, 1x TRD. Dertil kommer der en E195 fra BGO-basen, samt 1x A320 fra LHR og 2x A320 fra både OSL og ARN basen til CPH om morgenen som på forskellig vis skal bidrage med trafikken til/fra CPH i løbet af dagen inden de skal hjem.
Dertil kommer den øgede frekvens og opgraderet flytype på en lang række ruter
En ting jeg har lurt er hvor mange maskiner som overnatter på CPH, det går A320 til OSL og ARN og CRJ til MXP, men hva annet gåe før 0800 bølgen?