SAS med Fast Track og internett innsjekk i London/UK

Ok, så ID-pax skal få gå igjennom. Kven andre? Dei som nettopp har hatt gullkort, men har blitt degradert til sølv? Og kva med dei som har dårleg tid til neste flight? Skal dei få gå igjennom, sjølv om dei ikkje har krav på det?? Kvar går grensa? Nei, set inn millitære sluser!:p

Grensa er jo satt allerede... det er c-klasse kunder som skal igjennom der.....
Hvorfor skal det være forskjell i slusa og i flyet? Det er nå engang slik at vi kan sitte rett ved siden av dem i 11 timer og 40 min.... men å gå etter samme mannen i 30 sek på fast tracken ikke skal være lov??? Hvor er logikken?
Dresskoden har vi jo allerede inne...

Det er han som sitter ved siden av deg som er kunden, la han få ha sine privileger, og ikke la fasttrack bli full av ansatte.

Det er han som sitter ved siden av deg som er kunden, la han få ha sine privileger, og ikke la fasttrack bli full av ansatte.

Er jo enig med deg..... er det kø der så skygger vi unna.... men er det ikke ett menneske der må det kunne gå ann....

Fast Track from Heathrow T3 for ALL EuroBonus GOLD card holders:
Being a SAS EuroBonus Gold card holder, we are pleased to announce you can now use the Fast Track security channel at London Heathrow Terminal 3, when travelling with SAS, to save you more time. As previously, any SAS Business Class passengers can also use the Fast Track security channel.

Slik eg tolkar dette kan du gå i denne køa dersom du har ein BUSNIESS-bilett, eller er ein Gullkunde.

Id-bilettar som gjer at du får sitte i business-class er vel framleis ein id-bilett, og ikkkje ein business-bilett?

Slik eg tolkar dette kan du gå i denne køa dersom du har ein BUSNIESS-bilett, eller er ein Gullkunde.

Id-bilettar som gjer at du får sitte i business-class er vel framleis ein id-bilett, og ikkkje ein business-bilett?

I min verden er den billetten som slipper meg inn i business class en c klasse billett... Jeg bare spør: har jeg lov til å gå gjennom fast track med en c klasse id billett?
Er det ingen som vet noe om det her inne?

FAST TRACK INFORMATION
The SAS Fast Track facilities at various Airports are available if travelling on confirmed S or N ticket in Business Class (R class).
It is not accesible for any kind of Private Travel or Duty and Non-Company ID-Traveller travelling on Economy Class. The reason for this being that these facilities are in very high demand among SAS revenue passengers, and it is vital for SAS to secure the best quality of this product.
Misuse of this facility may result in disciplinary action

FAST TRACK INFORMATION
The SAS Fast Track facilities at various Airports are available if travelling on confirmed S or N ticket in Business Class (R class).
It is not accesible for any kind of Private Travel or Duty and Non-Company ID-Traveller travelling on Economy Class. The reason for this being that these facilities are in very high demand among SAS revenue passengers, and it is vital for SAS to secure the best quality of this product.
Misuse of this facility may result in disciplinary action

Takk Takk.... der var svaret mitt..... igjen takk for hjelpen.... Hvor fant du denne infoen?

Back