Martin Moderator Medlem 20 Nov 2008 #41 Jeg fikk den samme mailen på nytt i dag. Får jeg dobbelt-dobbelt da?? :question:
3 3tflyer ScanFlyer Blue 20 Nov 2008 #42 10 x Y+/C og 10 000 ekstrapoeng er noe drøyt, men mulig at det klaffer. Skal TRD - CPH - LHR t/r neste uke i y+ og da er jo 4 trips unnagjort!
10 x Y+/C og 10 000 ekstrapoeng er noe drøyt, men mulig at det klaffer. Skal TRD - CPH - LHR t/r neste uke i y+ og da er jo 4 trips unnagjort!
Discus Galley Slave Medlem 20 Nov 2008 #43 Ja, samme mailen som sist gang - voldsom til masing, da.....
Discus Galley Slave Medlem 16 Dec 2008 #44 Og enda en "purring" i dag om at jeg bør fly et par ganger med dem i C-klasse.
Molinari ScanFlyer Silver 16 Dec 2008 #45 Kan ihvertfall sikre seg 1000 poeng "for nothing" ved å bli med på en mailingliste..... http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Nyhetsbrev/ Må gjøres innen slutten av desember
Kan ihvertfall sikre seg 1000 poeng "for nothing" ved å bli med på en mailingliste..... http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Nyhetsbrev/ Må gjøres innen slutten av desember
Martin Moderator Medlem 16 Dec 2008 #46 Fikk også mailen for tredje gang i dag.. Nå begynner det å bli mye poeng for den Seattle-turen. Tur/retur OSL-SEA i Economy Extra, er 16500 poeng. -Får mail om at jeg får dobbbelt opp, og jeg vil da få 33.000 poeng. -Får ny mail, vi er da oppe i 66.000 poeng. -Tredje mailen i dag: 132.000 poeng Eller??
Fikk også mailen for tredje gang i dag.. Nå begynner det å bli mye poeng for den Seattle-turen. Tur/retur OSL-SEA i Economy Extra, er 16500 poeng. -Får mail om at jeg får dobbbelt opp, og jeg vil da få 33.000 poeng. -Får ny mail, vi er da oppe i 66.000 poeng. -Tredje mailen i dag: 132.000 poeng Eller??
Martin Moderator Medlem 16 Dec 2008 #48 Hickok said: Det er tydeligvis forskjell på folk! Click to expand... Om du sikter til mitt innlegg, var det selvsagt ironisk ment.. Regner da med at doblingen gjelder bare en gang..
Hickok said: Det er tydeligvis forskjell på folk! Click to expand... Om du sikter til mitt innlegg, var det selvsagt ironisk ment.. Regner da med at doblingen gjelder bare en gang..
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Dec 2008 #49 Tenkte vel mer på at enkelte får tilbud hele tiden, mens andre ikke får i det hele tatt.... (misunnelig)
Tenkte vel mer på at enkelte får tilbud hele tiden, mens andre ikke får i det hele tatt.... (misunnelig)
Discus Galley Slave Medlem 16 Dec 2008 #50 Hele tiden er vel å ta i litt. Eksakt samme tilbud repetert tre ganger for min del.
B B777ER ScanFlyer Blue 5 Jan 2009 #51 Nå ble jeg glad!! Hadde en tur/retur med 4 SAS-segmenter og fikk godskrevet 12000 Eurobonuspoeng i dag! Dette til tross for at jeg ble fortalt at man måtte ha 4 bookinger!
Nå ble jeg glad!! Hadde en tur/retur med 4 SAS-segmenter og fikk godskrevet 12000 Eurobonuspoeng i dag! Dette til tross for at jeg ble fortalt at man måtte ha 4 bookinger!