SAS med Eurobonustilbud

Jeg har vært medlem et snaut år, vært basic hele tiden, og har flydd hele en tur med SAS i den perioden, og fikk altså tilbudet om doble poeng på alt jeg flyr i Extra/Biz.. Kanskje det er et tilbud for å få de som flyr lite til å fly mer? Samt bruke mer penger på Extra/Biz?

Kanskje vi klarer å dekode regelsettet som er brukt?? :) ...jeg er EBG, basert nesten utelukkende på flyging med LH.

Nok enig i det... Men skjønner de ikke at dette heller er knyttet til % % poeng ?

Tilbud som er targeted er helt normalt, men det er vel foerste gang vi har sett noe slikt fra EB.

Jeg fikk ikke noe tilbud heller, men verden gaar ikke under av den grunn. Tilbudet var jo personlig og jeg ble ikke plukket ut denne gangen. Big deal...

Dekoding i gang, og fra de som har postet ser det nesten ut som de som flyr minst får best tilbud?!

Er EBB, har kun fløyet 2 x Eco (gruppe-booking) siste året med SK som er poengivende.
Resultat (som nevn): fly 2 gr business -> 8000 points

Jeg fikk 2xY eller C og få 4000poeng. Har ingen planer om å fly ut av landet på en stund, så dette går jeg nok glipp av.

Jeg har fløyet to poenggivende turer med SAS siste året, til New York og Dusseldorf. Fikk mikropoints på alt. Fikk mail med tilbud om doble eb-poeng på alle reiser i eco extra og biz tom slutten av februar 09.

Har vært EBG de siste 3 årene med mange Y og C hos SK, men ingen tilbud for ekstra EB poeng til meg fra Mats.

Vært EBG i 2 år. Ikke hørt noe enda - men ringer kundeservice i morgen for å presisere min interesse i tilbud :-)

Trenger å skrape sammen 15000 grunnpoeng før April (derav planene om Ecoflex-tur til BKK), og kan jeg ta med litt ekstra bonus - så er det bare toppers

EBB har fløyet mye i europa i det siste året, for det meste economy disscount. Fikk tilbud om doble poeng på alt.

Hvis Bizflyer heller ikke får tilbud, så stemmer nok det, ja! :)

Joda. Fikk vel det dårligste tilbudet av alle: 8 ganger i biz for 8000 ekstra poeng.

Etter å ha lest hva andre har fått er jeg faktisk nokså sur og føler meg urettferdig behandlet!:angry:

BF:eek:

Jeg fikk tilbud om doble poeng på alle flyvninger kun i business. Jeg er sølv, men ligger langt etter skjema for å klare det for inneværende periode.

Det ser ut som det er ganske varierende tilbud som er gitt til de enkelte her, og noen er åpenbart mye bedre enn andre. Så SAS har vel ordene i behold om at dette var "personlig".

Hadde dette vært i tiden før internett så hadde alle sannsynligvis vært fornøyd, men nå hvor man i løpet av 5 minutter finner ut at det man trodde var et godt tilbud ligger et stykke unna det andre har fått så blir også flere (gode?) kunder misfornøyde. Tanken var nok god, men oppnådde man det man ville? Tja.... jeg tar gjerne imot ekstrapoengene men endrer vel ikke reisemønsteret av den grunn. Samtidig ser jeg gjerne at SAS kommer med enda flere kampanjer hvor man kan spe på poengene på ulike måter.

Last edited:
Er EBG, har vært det en stund, har flydd business med Thai intercon. og Ec.Extra med Sas til Asia og Europa siste året; intet tilbud til min mail.. :-)

Er jeg fornøyd med tilbudet jeg fikk? Ja, fordi jeg tilfeldigvis har en tur-retur SEA i Economy Extra i Januar.

Ville jeg plutselig booket meg en tur i Eco Extra eller Biz om jeg ikke hadde en booking inne fra før? Tviler...

Har muligens planer om å teste ut SAS på IC enda en gang i løpet av 2009, og etter SEA-turen sitter jeg med nesten nok poeng til å oppgradere meg og et evt. reisefølge til Extra begge veier, så jeg må allikevel si meg fornøyd, men det ville nok ikke endret noen reisevaner/mønster for min del heller, om jeg ikke allerede hadde en booking..

Provde a melde meg pa EB-nyhetsbrev men far bare denne beskjeden: En e-postadresse kan kun være tilknyttet ett EuroBonus-medlem. Du kan dermed ikke melde deg på SAS e-posttjeneste med en e-postadresse som et annet medlem allerede har benyttet.

Betyr det at den epost adressen jeg alltid har hos SAS ikke kan brukes til a motta disse nyhetsbrevene? Tviler pa at noen andre har den samme adressen som meg? Litt irritert na merker jeg..

Men ingen ting om bestilling må skje fra og med nå eller om det gjelder på eksisterende bookinger.

Da kan dette besvares - ekstrapoengene tikker nå inn på konto etter gjennomførte flygninger selv om booking var gjort før tilbudet ble mottatt.

Back