Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det ikke peis også i Scandinavian Loungen i CPH?
Er det ikke peis også i Scandinavian Loungen i CPH?
Dragen ville slippe meg inn i loungen i dag. Kom inn i går. Men da var det vel på klasse V. Nå flyr jeg på klasse M. Jeje. Jeg ville jo betale for meg. Og har betalt meg inn i SAS lounge tidligere...
Skulle det stått "ville ikke slippe meg inn"?
Høres rart ut. Man slipper vel inn mot betaling uansett bookingklasse? Og en lørdag kveld er vel heller ikke det tidspunktet hvor loungen er fullest?
Ja stemmer.... Rart... Jeg hadde dratt fram visa-kortet også for å signalisere at jeg ville betale.
Jamen du må da forstå at betalende kunder er noe dritt!
Tror Chrisscross mente det ironisk, mens dragen nok var litt mer seriøs i den antagelsen
SAS har ved flere tilfeller sagt at dersom lounge er full, eller forventes full vil det ikke bli mulig å betale seg inn i loungene.
Her har da sikkert loungen vært full, eller bookingtall sier at den forventes full ganske snart.
SAS har ved flere tilfeller sagt at dersom lounge er full, eller forventes full vil det ikke bli mulig å betale seg inn i loungene.
Her har da sikkert loungen vært full, eller bookingtall sier at den forventes full ganske snart.
Ser for meg kommentarene på dette forumet dersom loungen hadde vært stappa full og gullkundene måtte stå i kø og vente på folk som betalte seg inn.
Problemet her er at det var bookingklassen som tydeligvis gjorde utslagsgivende. Og jeg har sendt inn klage for å få avklart dette.
Nå er du som reiser utenlands velkommen til å besøke vår SAS Lounge på Oslo Lufthavn Gardermoen, Arlanda Terminal 5 i Stockholm, Landvetter Gøteborg, Helsinki flyplass, Kastrup flyplass i København og/eller Brussel flyplass også når du reiser i SAS Go. Alt du trenger å ha for å besøke vår SAS Lounge er en billett med avreise fra den aktuelle flyplassen samme dag med SAS eller Widerøe.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.