D Dash ScanFlyer Gold 8 Nov 2012 #2 ferried OSL-EGBP 21-09-2011 for scrapping Broken up 03-2012 at EGBP http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/24273,LN-BRJ-SAS.php
ferried OSL-EGBP 21-09-2011 for scrapping Broken up 03-2012 at EGBP http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/737/24273,LN-BRJ-SAS.php
Axel Svensk 8 Nov 2012 #3 Dc-10 said: Hva hende så med denne maskinen siden den er skrapet? Alderdom? Click to expand... SAS fasar ju ut sina -400/-500 för att dom är gamla nu, det är väl den enkla anledningen?
Dc-10 said: Hva hende så med denne maskinen siden den er skrapet? Alderdom? Click to expand... SAS fasar ju ut sina -400/-500 för att dom är gamla nu, det är väl den enkla anledningen?
Savipix ScanFlyer Rusty 9 Nov 2012 #4 Axel said: SAS fasar ju ut sina -400/-500 för att dom är gamla nu, det är väl den enkla anledningen? Click to expand... SAS Fasar även ut sina MD80 på grund av ålderdom men det finns fortfarande köpare som skall använda dessa "active duty". Men i detta fall är det scrapping.
Axel said: SAS fasar ju ut sina -400/-500 för att dom är gamla nu, det är väl den enkla anledningen? Click to expand... SAS Fasar även ut sina MD80 på grund av ålderdom men det finns fortfarande köpare som skall använda dessa "active duty". Men i detta fall är det scrapping.