Er ikke menyen mer ensformig nå enn tidligere også?
Nei, helt lik som tidligere.

Er ikke menyen mer ensformig nå enn tidligere også?
Ikke wrap? Det er jo ganske krisedårlig mat hvis de ikke engang tilbyr det som står på menyen. Jeg har lyst å gi Plus en sjanse - men når de ikke engang leverer det de markedsfører (fri mat og drikke som vist i menyen) så blir jeg oppgitt. En jævla salat fra LHR, herremin.
Wrap skal være lastet ombord![]()
Jeg spurte ikke om produktet er som før, men om prisen er.Produktet er jo omtrent som før. Frokostflightene er uendret, mens ettermiddagen gir deg noe gratis BOB, men ikke alkohol. Også noe større sjanse for ledig midtsete. Ellers ingen forskjell fra tidligere.
Jeg spurte ikke om produktet er som før, men om prisen er.Eller har den blitt økt/redusert? Produktet er omtrent som før, men litt bedre, i hvert fall hvis man ikke er *G - så med mindre prisen på flex/fullflex har økt er det rimelig rart å klage.
får man ikke kjøpt noe annet ?Hm... Vurderer å ta med litt medbrakt mat ombord hvis ting er så stusselig som man får inntrykk av her. 3 t 45 min. fra Malta til Oslo i Plus i begynnelsen av august kan jo bli litt småkjipt om alt man får er en liten salat eller wrap... Får se hva man finner på og hva som tilbys av mat på flyplassen. Sparkende Foting har uansett med seg medbrakt![]()
får man ikke kjøpt noe annet ?
Beklager, men orker ikke bla meg igjennom 26 sider med innlegg....
Hvilke følger får dette for seteconfigurasjonen? Vi flyr 340 og 330 t/r USA i sommer, og har valgt seter på "rad 2" i Economy begge veier, men det var med et setekart som viste Business fremme, så Premium før vanlig Economy.
Noen som har et oppdatert setekart?
Derfor jeg vurderer å sikre meg ved å ta med noe medbrakt kjøpt på flyplassen![]()
takker, skal til SFO, så det blir ikke 767'en. Den skulle vel på 901/2 ?
Det er helt sikkert SAS sin geniale IT-kompetanse som er årsaken her, ikke SAS Minus/Plus-konseptet. Har ikke fått sms-varsling på flere måneder.Skal reise i Plus i morgen, BGO-OSL-DUB, og reagerte på at jeg verken fikk epost- eller sms-varsling 22 timer før avgang om at jeg kunne sjekke inn. Har alltid fått dette tidligere. Er dette en endring i forbindelse med det nye konseptet eller bare en "vanlig" IT feil? Sjekket forresten inn via app'en på iphone og det gikk greit bortsett fra at det faktisk stod "not open for check-in" på flygningene i morgen, selv etter oppdatering, men check-in knappen funket.
Da lager dere en skikkelig matpakke og tar med, som dere åpner i skikkelig Mister Bean stil. Når flyvertinnen kommer med vogna så ber du om drikke til "noe som kan egne seg til og kaffe og cognac til dagsferske winerbrød" :lol:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.