dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Re: SAS kutter på Chicago og Beijing
Oppgradering paa SK938 i kveld = USD 350.00
Jeg tror en trygt kan si at SAS IC ikke henter inn nok penger i markeder hvor andre klarer aa hente betydelig mere...og det stemmer med hvordan de oppfoerer seg paa Vest kysten....SFO behandles pa samme maate som SEA....saa det ser mere ut som at CHI er unntaket enn standarden.....
Berettiget dersom det er facts..
Kan ikke snakke for hvordan det er i Seattle, men i skandinavia og Chicago kom ihvertfall ikke SAS ut noe billigere enn konkurrentene med det volumet vi hadde. Det kan ihvertfall jeg bekrefte om kjenner salgsavdelingen ganske saa godt. 100 turer t/r i business pr aar t/r skandinavia- Chicago og omvendt, samt ca. 1,2 mill i skandinavia er ikke akkurat den stoerste kunden, men langt fra den minste. Prisene vi fikk var ekstremt likt det de andre presenterte
Blir rimelig tynt aa skjaere hele SAS intercont under en kam paa bakgrunn av Seattle markedet.
Og naar det gjelder oppgraderingene som selges tar -A fullstendig feil.
Dette er ihvertfall langt fra den viktigste faktoren for at SAS International ikke tjener penger. Langt derifra.
Oppgradering paa SK938 i kveld = USD 350.00
Jeg tror en trygt kan si at SAS IC ikke henter inn nok penger i markeder hvor andre klarer aa hente betydelig mere...og det stemmer med hvordan de oppfoerer seg paa Vest kysten....SFO behandles pa samme maate som SEA....saa det ser mere ut som at CHI er unntaket enn standarden.....
Last edited: