Ja, dette er jo greie unnskyldninger de siste par tre maanedene, men SAS har tullet seg igjennom meget gode oppgangstider og brukt all slags unnskyldninger underveis. Hva er resultatet? TG, SQ, US og CO for aa nevne noen flyr daglig til skandinavia med bl.a. jumboer og 777. Markedet og etterspoerselen i skandinavia er og har vaert enorm og det er ingenting foreloepig som tyder paa at dette er paa vei til aa endre seg. Som Stein sier, SAS ledelsen sitter paa bakbeina og skal SOM VANLIG gjoere sin egen greie og logikk som faar bransjen og folk utenfor til aa kloe seg i planeten. Men saa spoers det om de ansatte er villig til aa sette seg ned rundt bordet med ledelsen og vaere med paa aa gi slik at det blir butikk av intercont, for produktet er bra og jeg toer vedde mye paa at belegget vil holde seg over 80% selv med 2 eller 3 nye maskiner og "nedgangstider"
Hvem sier at man maa hive en milliard paa bordet for aa fa en 340 (og hvorfor 340BTW, det er jo det mest uoekonomiske materiellet man kan faa tak i).
Daarlige unnskyldninger fra elendige ledere spoer du meg. Som kjent er jeg meget skuffet av SAS intercont. De kunne vaert kongen av skandinavia, men er naa blitt nedgradert til en skygge av en gammel storhet