• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS kundeundersøkelse

Cecilie

ScanFlyer Crusty
Medlem
SAS kundeundersøkelse

For noen år siden fikk mange her på forumet mail med link til en kundeundersøkelse fra SAS hvor man blant annet måtte velge mellom hva som var viktigst av servering på flyet eller at flyet var i god teknisk stand. Fant ikke tråden sånn i farten, men slå disse gjerne sammen om noen klarer å finne den opprinnelige tråden.

Har nå mottatt en ny kundeundersøkelse på mail, og jeg er spent på hva som venter av spørsmål og alternativer denne gangen. :D
 
Last edited:
Re: SAS kundeundersøkelse

Hmmm.. Får bare en feilmelding "The service is unavailable." Undersøkelsen er fra Ipsos. Andre med samme problem?
 
Last edited:
Re: SAS kundeundersøkelse

Svarte på noe tjas og fjas om Lounge Cafe osv for ikke lenge siden. Hele undersøkelsen var lagt opp for å få mest positive svar omkring det. Sikkert for at de da i ettertid skal kunne si noe slikt:

SAS said:
se vi hører på kundene, dog må dere se bort ifra det faktum at vi her tar ting helt ut av kontekst....
 
Re: SAS kundeundersøkelse

For noen år siden fikk mange her på forumet mail med link til en kundeundersøkelse fra SAS hvor man blant annet måtte velge mellom hva som var viktigst av servering på flyet eller at flyet var i god teknisk stand. Fant ikke tråden sånn i farten, men slå disse gjerne sammen om noen klarer å finne den opprinnelige tråden.

Har nå mottatt en ny kundeundersøkelse på mail, og jeg er spent på hva som venter av spørsmål og alternativer denne gangen. :D

Det var meg det, som gikk helt bananas etter å ha svart på en rekke sånne.

Etter å ha laget den tråden tror jeg ikke jeg noensinne har fått noen spørreundersøkelser fra SAS igjen. Om jeg husker rett, da så klart
 
Re: SAS kundeundersøkelse

Jeg fikk en forrige uke som lurte på hva jeg syntes om et potensielt nytt produkt i samarbeid med SAS Cargo. Scenariet som ble beskrevet var i retning av "du er i Milano og kjøper et piano. I hvor stor grad kunne du tenkt deg en tjeneste fra SAS Cargo som lar deg frakte pianoet hjem?"

Jeg fant desverre ikke noe sted å krysse for at SAS bør slutte å bruke narkotikum i arbeidstiden før de setter opp spørreundersøkelser...
 
Last edited:
Back
Top