KristianSk
Joker
Re: SAS justerer ombordproduktet
Gir SAS Plus på langdistanse tilgang til lounge?
Selv fra LYR-TOS er det halvveis europeisk konsept med en sandwich som de serverte. TOS-OSL er det kjipe intranordiske konseptet. Så er tydeligvis ikke helt konsekvent. Men kan anbefale OSL-LYR direkteruta, der var det boblevann, øl, pizza og salat etc tilgjengelig. Alt ble også severt i ordentlige glass i Plus.
Dette er bare tull. Les menyen. Alkohol skal ikke koste noe i pluss, selv om en del SAS cc har funnet ut at det burde vært slik.Og ikkje minst serveres det sprit på direkteruta mellom OSL-LYR. Husk at når man reiser i SAS plus enten innenriks eller til LYR så får man maks en gratis alkoholenhet. Resten må man betale for. Jeg fløy OSL-LYR med mellomstopp i TOS. Da sa kabinpersonalet at jeg kunne få kun en gratis alkoholenhet. Da jeg kom ombord i samme flyet igjen fra TOS til LYR etter en ID sjekk så fikk jeg en ny gratis alkoholenhet. Da var det kun snakk om øl eller vin. De serverte og sandwiches. På direkteruta LYR-OSL fikk jeg både pizza, salat og musererende vin gratis. I tillegg drakk jeg noe sprit og, men det betalte jeg for siden det var snakk om maks en gratis alkoholenhet i SAS plus.
Og ikkje minst serveres det sprit på direkteruta mellom OSL-LYR. Husk at når man reiser i SAS plus enten innenriks eller til LYR så får man maks en gratis alkoholenhet. Resten må man betale for. Jeg fløy OSL-LYR med mellomstopp i TOS. Da sa kabinpersonalet at jeg kunne få kun en gratis alkoholenhet. Da jeg kom ombord i samme flyet igjen fra TOS til LYR etter en ID sjekk så fikk jeg en ny gratis alkoholenhet. Da var det kun snakk om øl eller vin. De serverte og sandwiches. På direkteruta LYR-OSL fikk jeg både pizza, salat og musererende vin gratis. I tillegg drakk jeg noe sprit og, men det betalte jeg for siden det var snakk om maks en gratis alkoholenhet i SAS plus.
OSL-AGP forleden, i plus. Hadde ikke spist på 16 timer, og hadde inntatt betydelige mengder alkohol, så bakrus + sult resulterte i
Første runde med vogn: crawfish-salat, pizza, øl, og vin. Servert med et smil. Salaten var VELDIG god, pizzaen smakte svamp.
Les menyen. Ingen begrensninger på antall.Så du fikk både salat og pizza?
Når jeg prøvde å få både salat og pizza på OSL-LIS fikk jeg "kjeft" fra purseren, da hun sa det kun var èn stk. "mat" (pizza/salat/sandwich) pr. person i Plus. Derimot sa hun at man kunne få mer snacks.
Hva er greia egentlig? Trodde Plus-konseptet burde sitte hos de fleste ansatte? Hvem har rett? Og hva gjør man som passasjer i slike situasjoner?
Når jeg prøvde å få både salat og pizza på OSL-LIS fikk jeg "kjeft" fra purseren, da hun sa det kun var èn stk. "mat" (pizza/salat/sandwich) pr. person i Plus.
Antageligvis har ikke catering lastet nok så det holder å dele ut mer... ikke uvanlig.
Dette er bare tull. Les menyen. Alkohol skal ikke koste noe i pluss, selv om en del SAS cc har funnet ut at det burde vært slik.
Jeg fikk alt jeg bad om gratis og drakk mer enn en alkoholenhet :drink så det der er bare tull. Da er det personalet som surrer.
Men det skal vel uansett aldri tas betaling? Å være tom er én ting, men det som flere melder om er at CC krever betaling. Har aldri sett det kommunisert noe sted, verken i meny, på SAS.no eller andre steder, så hvor får de det fra?Bingo!
Vi vil dele ut til alle først, men det er ingenting i veien med å spørre oss igjen når alle har fåttOg det går det selvsagt an å si fra om på en skikkelig måte fra vår side.
(one item alcohol).
Copy/paste fra crew info man har til hver flight:
Special rules for alcoholic beverages on Norwegian domestic
flights:
* In Plus all meal beverages are included, also beer/wine
(one item alcohol).
Men det skal vel uansett aldri tas betaling? Å være tom er én ting, men det som flere melder om er at CC krever betaling. Har aldri sett det kommunisert noe sted, verken i meny, på SAS.no eller andre steder, så hvor får de det fra?