*** SAS IC på OSL mandag 19/4 ***

Status
Not open for further replies.

Madman

ScanFlyer Gold
*** SAS IC på OSL mandag 19/4 ***

Endelig vil vel mange si, men blir nok dessverre ikke fast. Enda... ;)

Men iallefall en hyggelig spotteralert til OSL-spottere.:D

Synd for de som håpet på TRD...

SK926 går IAD-OSL, lander 0715
SK910 går EWR-OSL, lander også 0715

Begge har avgang kl 1240 (til IAD/EWR).

Enda kan det visst komme fler hit etterhvert.

Så får vi se om skylaget tillater dette.

Re: *** SAS IC på OSL mandag 19/4 ***

Sett på makan

07:15 SK909 New York/Newark N/A No info
07:15 SK926 Washington/Dulles I N/A No info

Har man en plan B om OSL fortsatt er stengt?

har en tante og onkel på ferie i ny nå som har stått fast, de har visst fått seter til osl ja, så dette er jo positivt :-) og enda mer "spennende" kan visst dukke opp hvis jeg skal stole på informanten min, noe jeg er forsiktig med i denne situasjonen ;-)

Hvor lenge går det før BA/AF/VS og alle de andre finner ut at de kan bruke Norge som "drop off" sted. Kan bli usedvanlig trangt på GEN, og alle permiteringer kan trekkes tilbake.

Hvor lenge går det før BA/AF/VS og alle de andre finner ut at de kan bruke Norge som "drop off" sted. Kan bli usedvanlig trangt på GEN, og alle permiteringer kan trekkes tilbake.

Var noe på nyhetene om at Frankfurt ville bli åpnet og da vil jeg tro flere velger dette alternativet, forutsatt at de kommer seg frem dit fra vest.

Ja, det håper jeg også på. De to store som skulle droppe innom her i går kom jo aldri...

Drømte i natt atdet kom to Airbus 340'er hit - amongst them en fra SAS. Får håpe jeg er sanndrømt :p Hvilke flytyper var det snakk om i går? Aeroflot med 330? (Ahh sorry dette er fryktelig off-topic... )

Plan E: TOS? :colgate: :love

Hater å helle kaldt vann i blodet ditt, men man må nok prioritere flystriper som tillater full last vestover også .. Langnes' blir litt snau .. ;)

Og der var Bjurstrøm (Basesjefen) på NRK: Det kommer 3-tre-3 IC maskiner fra SAS til OSL.Til og med denne gamle, matleie, kroppen kunne tenke seg å bli spotter i sådan stund.
Men jeg har sett begge typer på OSL før. Så da så!
Nå er det OSL-MXP på søndag som gjelder.

Var ute å lufta bikkja og så et lite et-motors fly over Oslo nå faktisk :) ....

Status
Not open for further replies.
Back