F flysas94 ScanFlyer Blue 6 Jun 2010 #1 Hvilken flytype bruker SAS fra gardermoen til Tenerife om sommeren? jeg skal reise i juli til tenerife, så jeg lurer på hvilken flytype de bruker =P
Hvilken flytype bruker SAS fra gardermoen til Tenerife om sommeren? jeg skal reise i juli til tenerife, så jeg lurer på hvilken flytype de bruker =P
pilot94 ScanFlyer Silver 6 Jun 2010 #3 Re: SAS Regner med dette er en charter, så sjekk bookingsiden til de du reiser med Men tipper 738 Hvilket selskap reiser du med?
Re: SAS Regner med dette er en charter, så sjekk bookingsiden til de du reiser med Men tipper 738 Hvilket selskap reiser du med?
A AleksanderM ScanFlyer Blue 6 Jun 2010 #4 Re: SAS pilot94 said: Regner med dette er en charter, så sjekk bookingsiden til de du reiser med Men tipper 738 Hvilket selskap reiser du med? Click to expand... Les HELE tråden på nytt. Inkludert overskrift.
Re: SAS pilot94 said: Regner med dette er en charter, så sjekk bookingsiden til de du reiser med Men tipper 738 Hvilket selskap reiser du med? Click to expand... Les HELE tråden på nytt. Inkludert overskrift.
pilot94 ScanFlyer Silver 6 Jun 2010 #5 Re: SAS aleksanderwoods said: Les HELE tråden på nytt. Inkludert overskrift. Click to expand... Tenkte på hvilket reiseselskap, Apollo, Star Tour, etc..
Re: SAS aleksanderwoods said: Les HELE tråden på nytt. Inkludert overskrift. Click to expand... Tenkte på hvilket reiseselskap, Apollo, Star Tour, etc..
737-405 ScanFlyer Gold 6 Jun 2010 #6 Det er de to 737 - 783 LN - RRA og LN - RRB som bruker å ta turen til Tenerife. Setene skal visstnok ikke være gode i disse maskinene, selv om beinplassen er ok. God tur !
Det er de to 737 - 783 LN - RRA og LN - RRB som bruker å ta turen til Tenerife. Setene skal visstnok ikke være gode i disse maskinene, selv om beinplassen er ok. God tur !