Re: SAS håller fast vid Köpenhamn
Har noen egentlig noen forklaring på hvorfor BA sliter så voldsomt med Norge? Det er vel klart at Norewgians rute til Stansted tok mye fra BA. Ser jo ut som SK klarer seg bedre OSL-LHR- fortsatt fem daglige pluss at de nå har ansett det som mulig å fly to ganger om dagen til LCY i tillegg uten å redusere på LHR.
Flere ganger kaos på Heathrow har vel heller ikke hjulpet BA når det gjelder å få nordmenn til å velge flybytte der. For sett ift rutenett til USA er det vel ikke mange som slår London?
Det som undrer meg også er at BA tilsynelatende klarer seg så meget bedre på ARN og CPH. Selv om de ikke har noe DY er jo konkurransen til London hard her også. Men mener å ha lest at disse rutene går meget bra, det er jo heller ikke lenge siden BA utvidet med en sjette daglig avgang til CPH, så der må det jo gå godt, til tross for at CPH har mange flere IC-ruter til USA.
Har noen egentlig noen forklaring på hvorfor BA sliter så voldsomt med Norge? Det er vel klart at Norewgians rute til Stansted tok mye fra BA. Ser jo ut som SK klarer seg bedre OSL-LHR- fortsatt fem daglige pluss at de nå har ansett det som mulig å fly to ganger om dagen til LCY i tillegg uten å redusere på LHR.
Flere ganger kaos på Heathrow har vel heller ikke hjulpet BA når det gjelder å få nordmenn til å velge flybytte der. For sett ift rutenett til USA er det vel ikke mange som slår London?
Det som undrer meg også er at BA tilsynelatende klarer seg så meget bedre på ARN og CPH. Selv om de ikke har noe DY er jo konkurransen til London hard her også. Men mener å ha lest at disse rutene går meget bra, det er jo heller ikke lenge siden BA utvidet med en sjette daglig avgang til CPH, så der må det jo gå godt, til tross for at CPH har mange flere IC-ruter til USA.