• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Group Traffic figures November 2009

La meg si det slik IMM. Jeg skal ut å fly med SAS i januar, neste entusiasttur i mai innbefatter ingen SAS flighter og nå er forberedelsene i gang for et besøk på Texel Airshow siste lørdag i juli - og SAS er heller ikke her inkludert i planene.
 
Da får jeg komme med litt motvekt. Jeg hadde/skal ha over 140 flighter med SAS i år, og får nok min dose med SAS til neste år også.
 
La meg si det slik IMM. Jeg skal ut å fly med SAS i januar, neste entusiasttur i mai innbefatter ingen SAS flighter og nå er forberedelsene i gang for et besøk på Texel Airshow siste lørdag i juli - og SAS er heller ikke her inkludert i planene.

Hva har dette med SAS' trafikktall for november å gjøre?
 
Hva har dette med SAS' trafikktall for november å gjøre?

Kanskje en respons på imm sitt innlegg hvor han skriver at han er bekymret & at SAS er begynt å bli et lite selskap, og hvor -KGL sitt svar kanskje er en indikasjon på endret atferd og/eller manglende tilbud på aktuelle flygninger fra SAS-konsernet?
 
Back
Top