SAS Globe of Fortune - vinn flybilletter til deg og en venn!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Logget inn på Facebook-profilen og trykket "Agree terms osv" + "Spin" og fikk opp at jeg allerede har prøvd 10 ganger selv om dette var første gang jeg testet... :drunk:

Jaja :rolleyes:

Nå har jeg fått det til også. Et spinn, og fikk en grei destinasjon (Gdansk) og et veldig bra reisefølge: En tidligere kollega som også var vår første sponsor til barnehjemmet i Sierra Leone. Det hadde vært flott å kunne ta henne med på tur som takk for støtten. Nå er det bare å håpe!

Jeg fikk Sandefjord som destinasjon på et av mine forsøk, med Oslo som avreiseby. Artig, at hverken sas.no eller wias klarer å selge en billett fra OSL til TRF, fordi det er "samme by" :p

Kan det være ip-relatert? Det er jo mange som har dynamiske IP'er, så hvis noen har hatt den samme ip'en og prøvd hjulet, vil det se ut som du har prøvd før ... ?

Kan det være ip-relatert? Det er jo mange som har dynamiske IP'er, så hvis noen har hatt den samme ip'en og prøvd hjulet, vil det se ut som du har prøvd før ... ?

Mest nærliggende ville vel være at de logger det på brukernivå på Facebook?!

Kan bekrefte at IP ikke er casen. Har vært på plass med statisk IP hvor jeg vet at ingen andre har prøvd å snurre hjulet.

Det deles ut 100 premier a 2 billetter - altså 200 billetter gis bort.

Enten så er det gjort en fiks på "noe", eller så er det bare flaks. I dag virket det i alle fall for min Facebook bruker også.

Da funket den her også. Og etter 7 spins så fant jeg en reisepartner jeg kunne tenke med å dra på tur med. Så får man bare krysse fingrene

Så virkede det også langt om længe her, så det ser ud til der er fixet en bug.

Når det er sagt så synes jeg SAS skulle få pengene tilbage fra det firma de har haft til at udvikle dette spil. Som udgangspunkt er idéen udemærket, men som nævnt andetsteds, så har man jo mange hundrede facebooke "venner" og bruger dette som netværk m.v. Dvs. det er praktisk taget umuligt at finde en rejsefælle, som er interessant. Selv forsøgte jeg 10 gange uden held og min kone forsøgte 10 gange uden held.

Dette spil er langt fra gennemtænkt eller færdigudviklet, men der er da positive elementer, som kan arbejdes videre på.

Desuden er der ikke styr på ruterne..Flere gange kunne jeg vinde en billet fra CPH-MMX sammen med en bekendt jeg ikke havde set i 15 år....

Hvis jeg havde fået den præsenteret af et reklamebureau, så ville jeg synes det var en meget god prototype, der med yderligere udvikling kunne blive ganske god. Idéen bag er fin, men de har glemt at gennemtænkte den.

Godt forsøgt - men det er vist en ommer....

Og der fikk jeg det til også.

Så nå er jeg med i trekningen av tur til NCE med Martin :lol:

Hvis CK er mannen bak konkurransen så kan han kanskje ordne noe? :p

Jeg fikk bare Malmø, Bodø, Trondheim og andre "kjedelige" destinasjoner med Tromsø som utgangspunkt, de siste 5 spinna satte jeg Oslo som utgangspunkt og fikk både Italia, Frankrike og Spania som alternativer... Det er forskjellsbehandling det! :p

Jeg fikk bare Malmø, Bodø, Trondheim og andre "kjedelige" destinasjoner med Tromsø som utgangspunkt, de siste 5 spinna satte jeg Oslo som utgangspunkt og fikk både Italia, Frankrike og Spania som alternativer... Det er forskjellsbehandling det! :p

Jeg fikk Moskva og Zagrab som et alternativ (med Tromsø som utgangspunkt), i tillegg til Turku et par ganger og noe mindre interessante steder. Dessverre var ikke reisepartnerne jeg ble matchet med noen jeg ville dra med....:)

Jeg fikk Las Palmas, Kiruna, Turku, Bologna og masse andre spennede destinasjoner,
Dessverre var ikke reisepartnerene jeg ble matchet med noen jeg ville reise med dessverre..:)

Back