U Utflyttet Ute på tur 8 Nov 2007 #41 I følge denne artikkelen i dn.no skal flybytte skje radig og fort: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1225127.ece?WT.mc_id=dn_rss -A
I følge denne artikkelen i dn.no skal flybytte skje radig og fort: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1225127.ece?WT.mc_id=dn_rss -A
Trety ScanFlyer Rusty 8 Nov 2007 #42 Jeg bare venter på overskriftene i tabloidmedia dersom det velges f.eks. CRJ: "SAS kjøper fly fra skandaleprodusent".
Jeg bare venter på overskriftene i tabloidmedia dersom det velges f.eks. CRJ: "SAS kjøper fly fra skandaleprodusent".
U Utflyttet Ute på tur 8 Nov 2007 #43 Og bare vent til media leser denne godsaken: http://www.flightglobal.com/article...0-approach-finds-checklists-not-followed.html -A
Og bare vent til media leser denne godsaken: http://www.flightglobal.com/article...0-approach-finds-checklists-not-followed.html -A
K KennethGS N/A 9 Nov 2007 #44 ph-ndr said: Og bare vent til media leser denne godsaken: http://www.flightglobal.com/article...0-approach-finds-checklists-not-followed.html -A Click to expand... Er ikke den allerede gammelt nytt?
ph-ndr said: Og bare vent til media leser denne godsaken: http://www.flightglobal.com/article...0-approach-finds-checklists-not-followed.html -A Click to expand... Er ikke den allerede gammelt nytt?
TCAS ScanFlyer Crusty 9 Nov 2007 #45 ph-ndr said: I følge denne artikkelen i dn.no skal flybytte skje radig og fort: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1225127.ece?WT.mc_id=dn_rss Click to expand... Det sies at beslutning om flytype allerde vil komme i løpet av 3-4 uker fordi fly skal være på plass siste halvdel av 2008, crew må trenes osv osv.
ph-ndr said: I følge denne artikkelen i dn.no skal flybytte skje radig og fort: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1225127.ece?WT.mc_id=dn_rss Click to expand... Det sies at beslutning om flytype allerde vil komme i løpet av 3-4 uker fordi fly skal være på plass siste halvdel av 2008, crew må trenes osv osv.
Trety ScanFlyer Rusty 9 Nov 2007 #46 TCAS said: Det sies at beslutning om flytype allerde vil komme i løpet av 3-4 uker fordi fly skal være på plass siste halvdel av 2008, crew må trenes osv osv. Click to expand... Det er klart at det tar tid for organisasjonen å klargjøres og flyene skal jo bygges også. Det skulle forundre meg mye om ikke SAS også har gjort seg opp mange tanker om dette og at tilbudene ikke skulle ha begynt å strømme inn...
TCAS said: Det sies at beslutning om flytype allerde vil komme i løpet av 3-4 uker fordi fly skal være på plass siste halvdel av 2008, crew må trenes osv osv. Click to expand... Det er klart at det tar tid for organisasjonen å klargjøres og flyene skal jo bygges også. Det skulle forundre meg mye om ikke SAS også har gjort seg opp mange tanker om dette og at tilbudene ikke skulle ha begynt å strømme inn...
Madman ScanFlyer Gold 10 Nov 2007 #48 SAS står likevel steilt på at det er bedre å tape 700 mill i året enn å fly et fly som luftfartstilsynet har friskmeldt og har full tiltro til. Click to expand... Da kan man vel sette absolutt alle flyene på bakken...?? :lol: Men det kan altså være utbedrelsen av understellet som følge av de to første ulykkene som førte til den siste?
SAS står likevel steilt på at det er bedre å tape 700 mill i året enn å fly et fly som luftfartstilsynet har friskmeldt og har full tiltro til. Click to expand... Da kan man vel sette absolutt alle flyene på bakken...?? :lol: Men det kan altså være utbedrelsen av understellet som følge av de to første ulykkene som førte til den siste?