Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Joda, men finnes det bare en hub i USA da?Originally posted by The Ticketor
Man må jo velge å fly inn til en parter-hub. Ellers blir det jo bare point-to-point, og vips så er ruta nedlagt igjen.
Originally posted by CK
regner med at ankomsttidene spres litt slik som tidligere. Da var jo 907 den siste kjærra som gikk over dammen slik at pax som eventuelt ikke kom med fra CPH og STO om det var overbooking eller teknisk kunne rekke med denne. Men, det hjelper vel lite om SK koordinerer sine flights slik at de ikke kommer samtidig om f.eks. El Al kommer med en av sine 747-400 eller BA med en 777 og LH med en A340 på samme tid...
Ja antall Eurobonusmedlemmer er høyt i Norge....dobbelt så stor "tetthet" blant norske medlemmer enn svensker....Originally posted by EB
De fleste innenrikspassasjerer må bytte terminal på Newark - men det er enkelt med det nye monorail systemet... Fortsatt er det nok mange flere EuroBonusmedlemmer enn det diverse SkyTeamselskap har av medlemmer i Norge...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.