Hvorfor driver SAS og forandrer på avgangstidene i sommerprogrammet nå:question: Dette medfører at jeg må reise til LHR en dag tidligere for å nå "connecting flight" til Singapore:angry: Jeg skal reise med Singapore Airlines Airbus 380 fra LHR kl.11.55 den 18. juni men etter forandringen kan jeg ikke reise fra SVG kl.09.15 fordi avgangen er forandret til kl.10.05.Dette gir connecting time på 50 minutter som er for lite på LHR. Det kan se ut som SAS ikke ønsker at de reisende skal ha flere valgmuligheter fra andre avreisesteder i Norge enn OSL:exclaimation De har også kuttet en avgang fra SVG til CPH i sommerprogrammet, og i tillegg har de forandret på avgangstidene på avgangene som er tilbake
Det kan se ut som å være tidlig ute å bestille billetter, kan føre til at reisen blir mye lenger enn først beregnet.Hvilke forpliktelser har flyselskapene i slike situasjoner:question: Har også hørt om andre tilfeller, der det nylig har blitt forandringer i flytidene:exclaimation Er det nye avtaler med pilotene som her fører til forandringer:question:
:nor

:nor