SAS flytter til Terminal 2 på London-Heathrow

Re: SAS flytter til Terminal 2 på London-Heathrow

Server de malaysisk mat i SQ-loungen på LHR?

Last edited:

Hvad er status i øvrigt på BMI-lounges, efter BA's overtagelse?

BMI heter nå BA-lounge, og er OW lounge. Innvendig dog helt lik, men man kommer ikke lenger inn med *A kort.

I dag er jeg i T3 for foerste gang paa mange aar. Jeg finner ikke en eneste ting SAS loungen er bedre enn Singapore paa. Mest idiotiske dusjopplegget der toalett er separat vet vi alle fra foer, baade SQ og SK har alt for varme dusjfasiliteter. SQ har blitt bedre paa utlufting.

I dag var det 3 mann i SQ loungen rundt kl 1600 mens SAS hadde 40 mann og rimelig fullt.

Paa drikkefronten slaar SQ SAS paa alt.

Paa matfronten, serverer de suppe hos SAS, hele 4 varme retter hos Singapore pluss en masse kaldt. De kalde rettene er bittelitt bedre hos SAS, men SQ har ferdigsmurte sandwicher, noe SAS ikke har.

Kan man velge å bruke SQ-loungen hvis man har SK-billett i business (vel, Plus), eller er det kun hvis man er *G?

Last edited:

I dag er jeg i T3 for foerste gang paa mange aar. Jeg finner ikke en eneste ting SAS loungen er bedre enn Singapore paa. Mest idiotiske dusjopplegget der toalett er separat vet vi alle fra foer, baade SQ og SK har alt for varme dusjfasiliteter. SQ har blitt bedre paa utlufting.

I dag var det 3 mann i SQ loungen rundt kl 1600 mens SAS hadde 40 mann og rimelig fullt.

Paa matfronten, serverer de suppe hos SAS, hele 4 varme retter hos Singapore pluss en masse kaldt. De kalde rettene er bittelitt bedre hos SAS, men SQ har ferdigsmurte sandwicher, noe SAS ikke har.

Helt enig, SQ loungen er overlegent best på t3
Sas loungen er vel ikke en ren sas lounge men i samarbeid med AC eller tar jeg feil der?

Jøss, da må vi ha vært der samtidig :)

Er inne på maps.heathrow.com og finner ingen ny SAS/Air Canada lounge i t2.. Forsvinner den?

Vet vi hvilken lounge SAS vil bruke for Plus?
Tipper jeg fortsetter å henge i Singapore loungen også på T2, men alle må selvsagt testes.

Det stor jo at AC fortsatt skal ha lounge og de er vel interressert i å dele kostnaden med f.eks SK. Men AC skal vel fly fra satelitt. Blir det tog mellom satelittene som på T5? Mulig En skal forsøke å ha mest mulig shorthaul i hovedterminalen. Da er det upraktisk å dele med AC?

Last edited:

Når flytter SAS til terminal 2?

Last edited:

Aha. Takk for raskt svar. Da skal jeg forholde meg til terminal 3 når jeg er en snartur innom i august.

Transfer fra terminal 3 til 5 er det tuben som passer best da?

Gratis transfer med Heathrow Express.

Back