Re: SAS-fly (SK998) gjennomførte sikkerhetslanding etter trykkfall 14/7
Man kan ikke alltid være forberedt på alle tenkelige og utenkelige situasjoner. Ei heller kan man løse alt alltid.
Men i dette tilfellet tror jeg passasjerene ville følt det betryggende å ha en ansatt fra selskapet de kunne prate med.
Jeg tror den ansatte kunne være med på å gi en bedre informasjon enn en handling agent "vi prøver alt for å få dere på hotell, men russiske myndigheter nekter visum, vi forsøker å ordne det".
Og jeg tror en lokal handling agent ville være glad for assistanse om en 330 fra et ukjent selskap (for de) som plutselig landet.
Vinn-vinn for alle, men kanskje man ikke er vant å tenke i de baner? Eller som Gustavf sier, kanskje det er sånn at "min arbeidsplass er ombord"
Man kan ikke alltid være forberedt på alle tenkelige og utenkelige situasjoner. Ei heller kan man løse alt alltid.
Men i dette tilfellet tror jeg passasjerene ville følt det betryggende å ha en ansatt fra selskapet de kunne prate med.
Jeg tror den ansatte kunne være med på å gi en bedre informasjon enn en handling agent "vi prøver alt for å få dere på hotell, men russiske myndigheter nekter visum, vi forsøker å ordne det".
Og jeg tror en lokal handling agent ville være glad for assistanse om en 330 fra et ukjent selskap (for de) som plutselig landet.
Vinn-vinn for alle, men kanskje man ikke er vant å tenke i de baner? Eller som Gustavf sier, kanskje det er sånn at "min arbeidsplass er ombord"