Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
- Kunne passasjerer ha blitt skadet fordi bremsene var for svake?
- Det blir bare hypoteser. Men i ytterste konsekvens, hvis flyet hadde maks-vekt og måtte stoppe på det mest kristiske tidspunktet under avgang, kunne det bety at flyet ikke ville klart å stoppe. Men sannsynligheten for å komme i en sånn situasjon var veldig liten. Turene vi har fløyet med disse bremsene, gikk som normalt, og ingen av passasjerene har vært utsatt for farlige situasjoener, mener Lars Mydland i SAS.
Originally posted by F35Landing
Latterlig og nitrist sånn som media opptrer overfor SAS nå. Du kan lete i alle selskaper og finne tilsvarende eksempler som dette, men det er jo morsomt å hakke på SAS som vanlig.
Etter hva jeg hører i bransjen så bryter Norwegian flere regler de også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.