SAS: Filmer ombord

Mtp "En-episoderene," er det usannsynlig at SAS får betalt for å vise disse? ("Reklame")

"your name." var å finne på flyet jeg tok fra HKG-ARN for noen uker siden. Fantastisk fin film, men syns det var interessant at SAS hadde den, siden den ikke har blitt released i noen land utenfor Asia (Bortsett fra på film-festivaler).

"your name." var å finne på flyet jeg tok fra HKG-ARN for noen uker siden. Fantastisk fin film, men syns det var interessant at SAS hadde den, siden den ikke har blitt released i noen land utenfor Asia (Bortsett fra på film-festivaler).
Traileren minnet om ørten Hollywood-produksjoner, men med 8,7 på IMDB bør den likevel få en sjangse. Håper SAS fortsatt har den på min neste tur til Japan.

Traileren minnet om ørten Hollywood-produksjoner, men med 8,7 på IMDB bør den likevel få en sjangse. Håper SAS fortsatt har den på min neste til Japan.

Om du har sett (og likt) noe av Hayao Miyazaki/Ghibli eller Mamoru Hosoda er den absolutt å anbefale.

Om du har sett (og likt) noe av Hayao Miyazaki/Ghibli eller Mamoru Hosoda er den absolutt å anbefale.
Joda, men man risikerer at det er klipt for å bli tilpasset vestlig estetikk og rastløshet. Og er man heldig så har noen "investert" i vestlig utgivelse ved å gi den engelsk tale og ny musikk. :old

Back