SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL

Re: SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL

Det må oppdateres i systemet først dessverre..
Tar fort noen dager så blir neppe noen lounge før neste tur..

Hvordan gikk dette? Ser ut som jeg òg kommer inn til OSL med flight nr. 10 for perioden og ut igjen med flight nr. 11 en times tid seinere i juleperioden. Kikker automaten på status på selve kortet, eller sjekker den nummeret mot systemet? Er vel ingen ansatte i nærheten lenger vel? Hadde vært gøy å ta en kikk mens man er i området. Sjelden jeg er på den flyplassen lenger.
Vis i app at du har 9 turer og boardingkortet for tur 10 til ansatt så har du en god mulighet. :-)

I dag ble det dårlig med lounge på de med liten tid å slå ihjel på gardermoen..
Kø inn helt ned trappa..
Ekstra kjedelig når flyet er forsinket og de ikke lenger serverer varm drikke til reisende i minus..

Jeg mener å ha lest at den flyttes dit Sinnataggen er i dag. Isåfall en super plassering.

Ja, det blir som i "gamle dager" med BUs innenrikslounge. Veldig bra tiltak! Jeg synes ofte innenriksloungen er litt vel full når jeg har vært innom de siste par-tre månedene.

Hehe kan bekrefte at fasttrack slusene ikke klarer å lese av status/billettype. Det funker med SAS Go uten status. Jeg trodde jeg måtte ut med gullkortet etc men reisefølget på fredag leste bare av boardingkortet sitt i fasttrackslusen og porten åpna seg den. Så det må egentlig bety at ALLE kan gå i fasttrack uavhengig av hva de flyr. Ja reisefølget var statusløs og jeg var klar for å ta ut gullkort og sånt for å gjeste følget igjennom, men da hun scanna sitt eget boardingpass før jeg kludra med det gikk det... :headbang

Det kan ikke stemme..
De ble nok bare gjestet inn av vedkommende før.
Det står jo nesten alltid noen å kåler fordi de ikke har kommet til riktig sikkerhetskontroll og lager kø.
Det er heller ikke mange dager siden jeg måtte vente en halv evighet pga gjesting og slusevalg etc.

Sist jeg tok fast track på osl så var køen en nesten mil lang og 5-6 stk inkluderte barn
hadde gått på feil sikkerhetskontroll....:headbang
har dem bare gått riktig første gangen så har jo køen blitt kortere med engang
enten så er folk så stressa at dem glemmer å lese skilt ellerså er det for dårlig oppmerket noen som jeg ikke synes det er

Sist jeg tok fast track på osl så var køen en nesten mil lang og 5-6 stk inkluderte barn
enten så er folk så stressa at dem glemmer å lese skilt ellerså er det for dårlig oppmerket noen som jeg ikke synes det er

Folk gjør vel som de pleier: Finner en kø som kan se ut til at går dit de skal, og stiller seg i den.

I forrige veke gjekk eg heilt feil, tenkte meg på fastrack og gjekk mot høgre. Kom fram til ein port der køa var så passe kort og tenkte det måtte vere rett. Kom meg inn, og såg at eg hadde bomma totalt og gått i den vanlege køa. Der var det ein kar framfor meg, i fasttrack var det bom stopp :D

Stengt fast track kl 2120 på en søndag? WTF? Lange køer er det også [emoji22]

Stengt fast track kl 2120 på en søndag? WTF? Lange køer er det også [emoji22]

Jøss!
Fredag og lørdag; okey. Men søndag!?
Har hatt mange reiser sent søndag for å rekke møter mandag morgen, eller for bare å slippe red-eye-monday-blues.

Reiste opp torsdag på Plus billett, men valgte å gå i den vanlige sikkerthetsskranken, da det ikke var kø der. I "fasttrack" var det kø på sikkert 7-8 minutt.

Ditto på søndag. Vi kom to sammen og splittet oss opp for å teste. Jeg ventet ca fire minutter airside på han som "tapte" og måtte igjennom fast track.
Gjennomføringen er en vits på OSL, mens det virker bra f.eks. i TRD.
Hvorfor flytter ikke vaktselskap-kisen sperrebånd slik at det alltid er nok bemannede sjekkpunkt til at FT-kundene virkelig får Fast Track?
Håper virkelig at SAS ikke betaler Avinor for denne tjenesten :headbang

Nå fant jeg ikke noe info på den linken, men da må de ha kuttet en time, for den har tidligere holdt åpen til 21.00 på hverdagene. Ikke bra :rolleyes:

Nok en produktforbedring?

Hehe, hvis dere går nederst på siden jeg linket til, så er den en slags link som gir deg oversikten jeg tenkte på, jeg vet ikke hvordan den funker på mobil, men funka godt på pc'n..

Back